• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • lola1983

gå in o kika vetja...Räcka ut tungan Har hur fina hotell som helst.,i Turkiet . det vi ska åka till heter Pegasos World . har inte bokat än.,men är nästan hundra på att vi ska åka . nån gång i Maj blir det nog.. Kostar nästan 7000kr/vuxen för en vecka o vi som ska åka två kommer få betala nästan 10.000 var . fast då är det ju "alla inclusive" som sagt,så vi har ju all mat,dryck,glass,alkohol gratis i 2 veckor.... som tur är kostar Hugos resa bara 300kr...
    gäller som sagt att spara som attans nu !!!

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • Lillen06

Shit vilket hotell.. snacka om att leva som en drottning... aldrig hört talas om dem. Är det ett seriöst bolag? Var i turkiet är de? Närheten av Alanya?
    Man behöver ju aldrig lämna hotellet,,, gym o allt.. bara och köra hårt efter all mat och dryck ni kommer att vräka i er..Skrattande
    Inte ett dugg avundsjukFlört

Vi ska nog åka till kanarieöarna eller nå i april då jag fyller 30!!! Inte bokat nå men nästan säkert att vi åker härifån hela familjen,,, rätt lagom temperatur i april/maj för Melvin...

• lola1983

Ja.,dom är verkligen seriösa o jätte populära ! Förra året va dom fullbokade från första flyget o sen hela sommaren . därför vi vill vara ute i god tid nu så man verkligen får plats .
    ja.,visst ser det alldeles underbart ut . som en dröm . o skönt att allt finns på hotellet så man slipper iväg en massa med Hugo . fast lite farligt dock att all mat är gratis hur mycket man vill... för en vända i gymmet tror jag inte det blir på semestern om jag känner mig själv rätt ! hehe..

idag har vi varit o storhandlat.,jäklans va mycket folk det va . suck o stön !
    köpte nya blöjor förresten . jag som alltid varit en sån fegis att prova annat än pamper o libero . men nu hittade vi et par blöjor som hette "huggies" . med tanke på namnet så va vi bara tvugna att köpa dom . ser jätte bra ut.,otroligt mjuka o ser ut att va otroligt bra passform . o så är dom jätte fina till utessendet oxå.,det är ju disney figurer på .
    ska prova dom imorn.. hoppas dom är lika bra som dom ser ut !!

• lola1983
     TREVLIG MIDSOMMAR

• Triin

LOLA: Är inte de badblöjorna som heter så?? eller har de vanliga blöjor också??? Har inte så stor koll på de där=)

Trevlig midsommar på er alla!

• lola1983

Catrin : finns nog i badblöja oxå.. dom vi köpte va vanlga byxblöjor . o så finns det för nyfödda med . vi är hittills jätte nöjda.,o Hugo med Glad

• lola1983

Våran prins
    Klippte honom för första gången idag . Det här är som ni förstår FÖRE-bilden . EFTER-bilden finns i galleriet Glad
  • lola1983

Guuu vilken underbar kväll vi hade igår . Jätte roligt hela tiden . Alla va på perfekt humör..
    spelade kubb.,grillade.,spelade poker o så kubb igen vid 1 på natten Flört tjejerna vann stort i både kubb o poker . men som vanligt fick jag stryk av Tina i headsupen på ett jäkla ess på rivern som alltid räddar henne....*suck*

Hugo va så snäll igår . va med o lekte o va så glad fast han va så trött . vid 7 la vi honom o sen sov han som en stock trots musik o mycket högt prat . vaknade 6 imorse o fick mat o sen sov han till 8.45 !!! Skrattande

Hoppas era kvällar va toppen o att ni mår bra idag Räcka ut tungan jag smakade faktiskt ett glas baileys o jäklans va gott det va !!!

• Lillen06

Hej hej... vi hade en toppenmidsommar,, god mat, dryck och en del berusningar,, kul och se när man själv är nykter,, jag körde..

Så här fin var Melvin på midsommar!!

• Lillen06

Hej hej,,,

Vi tillbringade någon timme på barnakuten i går när vi hade främmande och allt men jag åkte själv så kunde sambon vara hemma med gästerna. Melvin har sån fruktansvärd hosta, piper i lungorna och snorig så vi fick ventoline,, var inge farligt,, bara lite hostig kom de fram till.. ändå skönt att de blir undesökta av en läkare så det inte är lunginflamation eller nå sånt. Han gapade fram till 23:00 i går,, så typiskt när man ska ha nattgäster,, han som alltid annars pratar sig till sömn vid 19:00 och sover en halvtimme senare,, och sover hela natten.. men men.. inget man kan rå för..

(sara: ja, det är samma text som på vintermammornas tråd;)

Hur är det emd er tjejer? Haft en bra midsommar?

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp