• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • Triin

Hej alla tjejer!

Tänkte höra om någon av er ska sälja eran liggvagn???? Har en kompis som ska ha om några veckor å e ute efter vagn.

Någon som vill komma till bjurhovdacafeet någon dag?? Man kan fika där;) Så kan även min stora grabb springa å bada i polen där å inte störa mamma så mycket...........hehe. Föressten glöm det där med fika........tror de öppnar på em....hmmmm

• Triin

Ska ner på stan imorgon med båda barnen föressten......men om jag kan fixa barnvakt till onsdag så kanske jag kommer ner!

• lola1983

Roligt.,verkar som att flera är intresserade av att ses på Onsdag . hoppas det blir av Glad

Carola : det va verkligen en snygg vagn . hoppas att ni blir lika nöjda med den som vi är med våran . hur är era hjul.,inget som är lite vint i inställningen?(är tydligen vanligt på den här modellen,men nåt som ger sig med tiden)

Linda : hoppas det ger sig med maten . är nog som sagt bara att truga.,till slut kommer han nog på vad gott o roligt det är att äta själv . Hugo har inte riktigt fattat hur man gör när man äter själv . sitter o skrattar åt skeden när han får den o får han ingen sked så sitter han bara o doppar fingrarna i maten eller vickar tallriken upp o ner o sen skrattar igen...Räcka ut tungan gäller att ha tålamod märker jag......heh .

Tessan : roligt att höra från er igen . hoppas att allt är bra o att vi ses på Onsdag . Måns måste ju ha blivit en riktigt stor kille sen sist . har han kanske lärt sig att gå t.om ?

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • Medusan
    Lillen06 skrev 2007-06-25 07:29:13 följande:
    Medusan: Nej, jag skrev samma text om akuten i den andra tråden,, är du med? ;)
    Ja, nu är jag med

Carola - Vilka fina kläder Flisan har från Meandi. Gabriel har också den mössan och jag ville verkligen beställa den tröjan med men fick inte för Sam eftersom att Gabriel precis fått en annan liknande

Vi har så mycket att göra här nu så jag håller på att stressa ihjäl mig så mig kommer ni nog inte se så mycket av på några veckor, men när det lugnat ner sig ser jag fram emot att ses och kanske till och med ha en träff hos mig i Kolbäck
  • Lillen06

godmorgon!

Vilka ska ner i morrn?? jag kommer ner efter tupperware, det börjar 10:30.. tar bilen så det går fort ner på stan..

• camave

jag och andra carola kommer ner i morgon...
    vi får väl höras på telefon och bestämma var vi ska mötas upp...

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • lola1983

Instämmer med Carolan här över om att vi ska ner...heh Skrattande
    Har ju som sagt vägning kl 10.00.,sen möte efter det men har inte bestämt mig om jag ska vara med på det eller inte . Men ska vi säga kl 11.00 utanför Gallerian som vanligt . kan ju sen höras över mobilerna om det blir nå ändringar . Du Linda kan väl slå en pling när du är nere så får vi se vart håller hus .

Nu har vi nyss kommit hem.,varit hos mormor i flera timmar o badat i hennes nyinköpta pool . hon höll precis på att fylla den med vatten så det va perffa mängd för Hugo att plaska runt i . badade nog minst i 1 timme o hade sååå roligt med kusinen .
    Plus att han busade med Felicia en massa innan så nu sover han gott i vagnen . va jätte trött

Jag ska nog ta o pallra mig iväg till gymmet kanske.. fick ju reda på igår att dom gjort fel på mig när jag betalade . köpte halvårskort men fick tydligen ett helt år . så det är lika bra att passa på..,hihi .

• Lillen06

jag slår en pling när jag är på g.. frågan är väl var alla ska få plats??

• lola1983

Men om vi går direkt till nåt matställe så borde det väl fixa sig.. om vi är där före stormen liksom . La pasta brukar det ju finnas mycket plats.,kanske kan gå dit ?

• Triin

Hej tjejer!

Hoppas allt e bra. skulle så gärna träffa alla imorgon men tar mig inte ner för att äta med båda barnen.........tyvärr! Va ju nere idag å philip var duktig men det va jobbigt ändå)

Svar på tråden icas- onsdagsgrupp