• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • Medusan
    Är det någon som ska jobba dagpasset imorgon? Jag börjar 14.30 och är på jakt efter en truck

Det kommer vara fullt med folk på lagret imorgon och jag vill inte riskera att bli utan den variant på trucken jag vill (dom röda med litet styre).
  • lola1983

Men Linda !! du måste ju va nöjd med att du iaf gå ner.. med tanke på att du själv säger att du slarvat . du har ju hållit på så länge o gått ner så mycket så det är ju bra gjort att du iaf gå ner varje vecka !! många går ju upp vissa veckor o det slipper du ju iaf !
    hoppas du får motivationen tillbaka.,kämpa på ! du är så duktig !

Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • camave

godmorgon....

ser ut att bli en härlig dag idag =) ska snart ge mig ut på min morgonpromenad....
    sen när gubben vaknar ska vi in till stan och handla hundmat. tänkte passa på att kolla om min snygga vagn har kommit in Räcka ut tungan

trevlig helg på er

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • Lillen06

Godmorgon!
    Nu är äntligen solen tillbaka.. riktigt kallt i går och blåste storm..

Ska ta mig en promenad till en kompis som bor i hökåsen (ca 40 min gångväg) och äta lite sallad och snacka barn,, hon ska nämligen ha en liten i september.
    Sen går jag hem och väntar på att Niklas ska komma hem...

I morrn blir det släkt träff,, ska träffa lite kusiner och sånt som jag inte träffat på många år pga de inte bor i stan längre, så det blir mat och dryck och så.. gäller att hålla mig från godsakerna..får se om jag klarar det???

Ha en trevlig helg och mys med era små!

Kramisar

• Lillen06

Camave: När skulle vagnen komma då?

• lola1983

Jag har nyss kommit hem från min morgonprommis . riktigt skönt va det ute.,redan Glad
    nu sitter jag o äter frukost med en liten kille stående vid mina ben o vill smaka . har redan lyckats dragit ner min hårdbrödsmacka  o tagit en tugga . allt går ner hos honom tydligen Flört

Carola : om ni ska in till stan så passa på att åk till Nisses . dom ska ha 50% idag på jätte mycket . Hela den avdelningen som brukade ligga i kassadelen förut.,o som är lite rökskadat . vi ska dit . öppnar 10..

Hugo nickade till i matstolen igår när vi satt o fikade med farmor o kusinen . Va så gulligt Skrattande vi satt ner honom på golvet så då lekte han en stund till.,men sen fick han välling vid halv 7 redan o då somnade på medans han drack . tröttisen.. åt välling imorse vid 5 o sen somnade han om till 7 . så han har sovit 12 timmar i 3 nätter i rad nu.. *lyx* jag passade oxå på.,somnade 20.00 igår

ne.,ska försöka äta klart nu . sen till stan o sen på 1års-kalas

• Theo Melinda

Ha en riktigt busig helg alla kompisar!
    kram/theo

• camave

lola

visst va det härligt ute =)

vi är intresserade av att köpa prydnads och inredning saker på nisses och den rean börjar inte än.... nu är det möbler, tyger och annat som säljs och det är vi inte intresserade av..
    datum för den andra rean är inte bestämd än stod det i annonsen....

linda

vagnen skulle komma någon gång v 24 men va från början beställd till v 22 .hos emmaljunga ligger som 3 veckor sena i leveransen så jag har tur om den kommit idag. annars borde den komma nästa vecka...

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • lola1983
    Carola : det fanns även lite inredning idag . va ooootroligt mycket folk . dom tog bara in 500st först(kom precis in efter att ha trängts sig lite,hehehe)
    köpte en pool . va ju lite osäkra om vi skulle ha nån,men det va halva priset så 650kr tyckte jag va ett himla bra pris . sen köpte jag 2 små barnstolar i blått trä . jätte söta . o så en bordslampa Skrattande tjänade ungefär 800kr på allt tack vare rean !!
  • lola1983
    Åååh.,va livet är extra skönt ibland 

Sovit jätte gott inatt..,jag somnade redan vid 10 . Sami gav Hugo lite välling vid 5 imorse o sen somnade dom om . Vid 7 vaknade jag,kastade på mig lite kläder o tog min vanliga morgonpromenad . skönt att gå utan vagnen så man kan ruscha på lite fortare,o vilket underbart väder.,man blir så glad,gick bara o njöt . Ungefär 45 minuter tog det.,o killarna sover fortfarande så jag kan sitta här o knappra i lugnan ro Skrattande *sköööönt*
    Cool
Svar på tråden icas- onsdagsgrupp