icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Men Linda !! du måste ju va nöjd med att du iaf gå ner.. med tanke på att du själv säger att du slarvat . du har ju hållit på så länge o gått ner så mycket så det är ju bra gjort att du iaf gå ner varje vecka !! många går ju upp vissa veckor o det slipper du ju iaf !
hoppas du får motivationen tillbaka.,kämpa på ! du är så duktig !
godmorgon....
ser ut att bli en härlig dag idag =) ska snart ge mig ut på min morgonpromenad....
sen när gubben vaknar ska vi in till stan och handla hundmat. tänkte passa på att kolla om min snygga vagn har kommit in ![]()
trevlig helg på er ![]()
Godmorgon!
Nu är äntligen solen tillbaka.. riktigt kallt i går och blåste storm..
Ska ta mig en promenad till en kompis som bor i hökåsen (ca 40 min gångväg) och äta lite sallad och snacka barn,, hon ska nämligen ha en liten i september.
Sen går jag hem och väntar på att Niklas ska komma hem...
I morrn blir det släkt träff,, ska träffa lite kusiner och sånt som jag inte träffat på många år pga de inte bor i stan längre, så det blir mat och dryck och så.. gäller att hålla mig från godsakerna..får se om jag klarar det???
Ha en trevlig helg och mys med era små!
Kramisar
Camave: När skulle vagnen komma då?
Jag har nyss kommit hem från min morgonprommis . riktigt skönt va det ute.,redan ![]()
nu sitter jag o äter frukost med en liten kille stående vid mina ben o vill smaka . har redan lyckats dragit ner min hårdbrödsmacka o tagit en tugga . allt går ner hos honom tydligen ![]()
Carola : om ni ska in till stan så passa på att åk till Nisses . dom ska ha 50% idag på jätte mycket . Hela den avdelningen som brukade ligga i kassadelen förut.,o som är lite rökskadat . vi ska dit . öppnar 10..
Hugo nickade till i matstolen igår när vi satt o fikade med farmor o kusinen . Va så gulligt
vi satt ner honom på golvet så då lekte han en stund till.,men sen fick han välling vid halv 7 redan o då somnade på medans han drack . tröttisen.. åt välling imorse vid 5 o sen somnade han om till 7 . så han har sovit 12 timmar i 3 nätter i rad nu.. *lyx* jag passade oxå på.,somnade 20.00 igår ![]()
ne.,ska försöka äta klart nu . sen till stan o sen på 1års-kalas ![]()
Ha en riktigt busig helg alla kompisar!
kram/theo
lola
visst va det härligt ute =)
vi är intresserade av att köpa prydnads och inredning saker på nisses och den rean börjar inte än.... nu är det möbler, tyger och annat som säljs och det är vi inte intresserade av..
datum för den andra rean är inte bestämd än stod det i annonsen....
linda
vagnen skulle komma någon gång v 24 men va från början beställd till v 22 .hos emmaljunga ligger som 3 veckor sena i leveransen så jag har tur om den kommit idag. annars borde den komma nästa vecka...