icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
En fråga: Är 38,5 grader, feber??
Har tyckt melvin vart så gnällig och lite glansig på ögonen,, kollade i går och då låg det på 38,3 och i kväll 38,5... normaltemp är väl runt 37, lite mer.. men är de inte varmare på kvällen eller?
Även fått lite hosta i dag så jag hoppas det inte är nå på g,, för nu är dte ju midsommar och allt..
Camave: När Felicia hade feber, vad hade hon då?
jag skulle kalla det feber.......
men flisan hade hög feber mellan 39 och 40,5 grader....
men 38 är också feber men kanske inte så hög med dock feber.....
lola, fan vad skönt!!!!!!! grattis.....
tänkte sätta ut sitty vagnen så fort jag fått min scooter
När han fick tänder så var det förkylning och gnäll...
får se... kan ju vara det.. men kände i dag och inga nya vad jag kände.. men hostan är ju inge vidare.. men han hostar inte nu när han sover iaf.. så det kanske inte är så farligt..
ska tempa i morrn bitti igen...
Appropå ingenting... har ni fått gåva från Libero med nå blöjor och så som ni skulle hämta på lindex?? Man skulle få det vid sex månader.. skrev ett mail i dag, får se om jag får svar. Det var väl blöjor, nån boll, trosskydd o strumpor..
Hur är det emd kuvert att lägga märkena i ? Har ni fått såna?? (Jag pratar om Liberoklubben) om ni inte hajade det;)
godmorgon.....
flisan sov hela natten igen, skönt!!!
börjar kanske bli lite ordning nu.
idag kommer flisan mormor från gbg hit. ska bo här över midsommar och passa hundarna. skönt att slippa ha med dom.....
har fullt upp idag, måste städa lite. sen måste vi handla allt som vi ska ha med oss....
blir så sur på Jonatans jobb. Dom behandlar sina anställda hur fan dom vill och tänker inte alls på att det är människor det handlar om....
dom brukar lägga in lite möten då och då allt från kl 11 till kl 14 och dom som jobbar natt ska vara med. sova, vad är det för något????? nu gick han och la sig halv 7 och ska upp igen halv 1 för möte på jobbet....
i vintras va det så kallt på jobbet så dom höll på att frysa ihjäl.... ![]()
ja ja, sagt till han att prata med facket.... men gör han inte det kan jag inte göra så mycket...
sara
har aldrig kollat vad det är för skivor han har. men när han fick hem dom från sin mamma så sa han att dessa är värda lite pengar innan han la in dom i ett skåp där dom fortfarande ligger.....
men tror inte han kommer vilja sälja dom.....
dags för promenad kanske.... inge sugen idag.....
ha en bra dag.....
Camave: tråkigt att de inte tar hand om sin personal... facket borde kunna göra något men då MÅSTE han ju prata med om.. Skönt att hon sov..det uppskattas a
Tog febern i morse, den var på 38,3 så nog är dte feber allt. När han vaknat ska jag ta min en promenad och sen åka till maxi igen,, skulle handlat i morrn efter Nikals slutar jobba men då är det kaos där ute så jag gör det dag ist. Ellerär det dumt att åka i väg om han har feber? Tar emmaljungan så kan han sova om han vill..
Nu vaknade killen... får se hur han är .. låter glad där inne i sovrummet,, ligger och pratar i massor...