icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske

god dag på er.....
har ganska nyss kommit hem från svärföräldrarna där vi skrivit inköpslista för midsommar.
nu ligger både gumman och gubben och sover så själv sitter man här....
vet inte alls vad man ska göra idag....
kanske ta sig en promenad nu, eller vänta tills dom andra vaknat....
i kväll ska jag troligen ner till festivalen om det inte blir sämre väder, ska bli kul!!!!!!
ha en skön dag...
Godmorgon tjejer!
Nu har helgen gått och jag äter åter vid tangentbordet;)
Helgen var bra med massor med mat och ingen karraktär *arg som fan*
Hoppas solen vill visa sig på fredag när det är Midsommarafton,, inge vidare om regnet öser ner.
Vad har ni andra gjort i helgen?
Camave: var du ner på festivalen? Nå att ha?
tillbaka efter en två timmars promenad
tack för sällskapet carola......
va nere på festivalen i lördags.... det va väl som vanligt, mest en massa ungdommar.... men vi hade trevligt i alla fall. jag va ju nykter så det va ju lugnt för mig...
när hade vi en midsommar utan regn sist??? kommer säkert regna......
nu ville inte flisan sova mer, dags för mat.....
kram kram
Tack detsamma Carola ! riktigt trevligt med sällskap o det vart ju en riktigt långis :)
Våran helg har varit lugn.,inte gjort mycket inte . ganska skönt det med :)
Verkar inte bättre än att det kommer blir regn på Fredag . man blir ju inte förvånad isåfall iaf...
så man får väl lägga kubben på hyllan o spela lite poker inne istället :P
I dag har jag vart på stan och shoppat lite till Melvin på P.O.p,, deras rea är ju i gång. Köpte en windstopper och en skaljacka,,, blå,, så fina så..
Träffade även Sara där och hon var i shoppartagen;) men nog är dte kul om man bara har pengar, vilket jag egntligen inte har men vad gör man inte;)
Nu ska jag laga mat och försöka få Melvin att somna till för han är sååå gnällig!!!
oj oj oj.,vilken tur att jag inte va på stan idag då . för då hade jag inte kunnat hålla mig borta från PoP o jag har verkligen inte råd med det just nu !
kul att du hittade lite fint Linda,va det många procents rea ?
Nu har jag precis tvättat våran gamla vagn . emmljunga edge duon . la in den på blocket på förmiddagen o imorn kommer det en från V-ås o kikar . spännande ! hoppas den blir såld på en gång så man får lite extra pengar till semestern :P
har även lagt ut bärselen o ska lägga ut en massa kläder oxå tänkte jag . gäller bara att sortera ut o välja vad man ska ha kvar först.. svårt !
får hoppas att du får sålt den ....
och till ett bra pris.....
nu måste jag ut med hundarna, hoppas det inte kommer mer regn...
Windstoppern för 175 ist för 350??
Skaljackan 325 ist för 495
lite billigare iaf...
eller var det 145 isf för 300 jaja.. sak samma... samma pris som vi köpte de för förut,,, jag och ni andra..
men bra priser för övrigt på grejorna..