• camave

icas- onsdagsgrupp

Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....

vi började gravida och nu har alla fått sina små

dags att börja om från början kanske
     Räcka ut tungan
  • Svar på tråden icas- onsdagsgrupp
  • camave

jag vet inte om jag hade tagit flisan till affären om hon va sjuk...
    beror väl kanske på hur dåligt hon hade mått också....
    flisan har ju varit helt nere när hon har haft feber...

Min bäbis är snart ingen bäbis längre.....
  • Lillen06

Melvin är ju pigg för övrigt.. leker och så.. far runt i sin gåstol men kanske lite pipig i bland,, men som sagt annars pigg..

• camave

då är det nog ingen fara.....

• lola1983
    vågen visade -0,3 idag ! det tycker jag är bra.,men tanten där tyckte att jag ska börja äta 1 pts mer per dag eftersom jag fortsätter att gå ner . måste erkänna att jag inte riktigt vågat lagt på 4 pts per dag heller hittills.,utan har lagt på ungefär 2-3.. nu tycker hon att jag ska lägga på 5.,men provar med 4 denna vecka istället . vill ju helt inte att vågen ska visa uppåt..,speciellt inte nu innan vi åker bort en vecka . känns som att man vill ha lite marginaler tills dess . hehe Räcka ut tungan

Hade en toppen rolig dag på Busborgen idag . synd att ni inte kom . men hojtar till nästa gång vi ska dit.,blir garanterat fler gånger Glad

ne.,nu luktar det verkligen bajs . urk ! dags att gå till skötbordet....
    Stolt mamma till världens bästa Hugo :)
  • lola1983

PS.. hon kom o hämtade vagnen idag på förmiddagen förresten . Hon blev otroligt nöjd när hon såg vagnen o tyckte den va t.om finare IRL . hihi . kul att någon annan får användning för den . för vi har faktiskt varit himla nöjda med den !
    skönt att ha det avklarat.,o 3000kronor rikare Penga mun

• Lillen06

Lola:  Vad ska ni ha till nästa barn då??

• lola1983

Linda : hehehe.,precis den frågan har vi fått från alla andra oxå.. då kommer vi köpa syskonvagn ! eftersom Hugo förmodligen inte kommer att hinna bli så pass gammal att han inte behöver vagn alls . men sen vet man ju aldrig.,kanske hinner gå 3-4 år tills dess o då köper vi en ny helt enkelt . va jätte nöjda med den vi hade.,men vill nog ändå ha en ny sort till nästa isåfall !

• Lillen06

Just ja.. så var det ju.. redan frågat  Generad

• camave
    http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1097139,00.html

jag har idag fått fruktansvärda nyheter...

Denna flickan kände jag och träffat flera gånger, sätt henne växa upp....
    Lider så med hennes stackars föräldrar, hur klarar man av att leva vidare efter något så hemskt..... jag blir så ledsen bara jag tänker på henne och hennes föräldrar....
    föräldrarna som är lite äldre är vänner till min mamma och mamma har varit som en mormor för flickan och mamma mår också jätte dåligt..

jag får ont i magen bara jag tänker på att något skulle kunna hända felicia...
    usch , känner mig så leden och nerstämd nu..... vill bara gå in till flisan och rycka upp henne ur sängen och krama henne.....

stackars stackars föräldrarna..... dom älskade sin dotter så mycket. va även deras enda barn då dom försökt i många år få ett syskon till maria men inte lyckats....
    ska försöka ha kul i midsommar ändå men mina tankar kommer ständigt gå till lilla maria och hennes föräldrar...
  • Medusan
    Carola - Förstår att du är jätteledsen, det är oerhört tragiskt när sådant händer och man är ju så sårbar nu när man har barn. Kännss som att det värsta som skulle kunna hända är just något sådant Gråter
Svar på tråden icas- onsdagsgrupp