icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske

vilka ska till busborgen? Gänget från hallsta?
sara
vad har du sålt för kläder??
jag har sålt lite linnen men fick inte alls mycket för dom...
sålt dom gravid och amningskläderna som jag inte gillade. resten sparar jag till nästa bebbe....
vet inte riktigt va jag kan sälja för något, skulle vara skönt att tömma huset på lite skit men dom flesta grejerna tillhör min kära sambo och han håller HÅRT!!!! i sina saker....
vägrar slänga eller sälja något..... har 3 akvarium och en gitarr med förstärkare som han aldrig har rört på dom 3 1/2 åren vi känt varandra.... men kan inte ens tänka sig tanken att sälja dom.... kan ju komma till användning någon gång *suck*
en hel hockey utrustning har han med. sådant är ju svindyrt..... men visst vi kanske får en kille någon gång som kanske vill börja spela hockey och då vill han nog jätte gärna ha pappas då 30 år gamla utrustning ![]()
linda
vad lola skrev till mig innan så är det bara hon och en till från hallsta som ska dit än så länge. men hon skulle försöka få med lite mer folk....
jag kommer inte åka med. har fullt upp i morgon då min mamma kommer hit och vi ska packa allt till bjursås så det bara är att åka på torsdag så fort han vaknat och svärmor kommit hem från jobbet....
lyckas melvin göra sönder sina kläder? sälj dom på tradera annars..... begagnade kläder säljer bra där.... fast bäst går ju pop kläder.....
pops kläder verkar vara lite stora.... köpte hennes flis i storlek 74 och den är fortfarande stor. kommer nog kunna ha den i höst i alla fall....

Medusan: Vore jättebra om du vill hjälpa till sen.. ska bara får arslet ur vagnen först;)
en fråga.. kostar det att lägga ut en auktion?