icas- onsdagsgrupp
Detta blir tredje tråden för oss nu tjejer....vi började gravida och nu har alla fått sina små
dags att börja om från början kanske
Ok.. va det likadan som vi köpte sist ? kan inte Melvin ha den du köpte förut fortfarande ?
Jag skulle behöva ha regnställ till Hugo innan det är dags för dagis,fanns det till nå billigare pris ?
lola
köpte regnkläder på hm till flisan.... hade en rabatt kupong på hm så jag fick det lite billigare.....
att regnkläder kan vara så himla dyrt ![]()
Ja.,det är verkligen dyrt ! fanns nere i den lilla butiken här i Hallsta såg jag . fast bara större storlekar till killar.. fast o andra sidan så vill man ju ha kvalite så det är nog lika bra att köpa det i stan . ska nog kolla på H&M.,dom brukar ju ha hyffsade priser iaf jämfört med andra ställen...

De jag köpte till melvin var bara stl 68,, jag använde det i dag men var lite tight,, så jag köpte 80 nu så han kan ha det hela hösten och kanske våren,, beror väl på hur han växer,, för de är stora i storlekarna.
Såg inte om de hade nå regnställ,, kollade aldrig efter det men det kanske finns,,
Godnatt,,, sänger lockar mig;)
Inte samma färg som förut.. en helblå jacka,, lite åt det ljusare hållet...
Ok.. ja.,dom va ju riktigt bra tycker jag . den jag köpte är fortfarande lite stor på Hugo så jag hoppas att han oxå kan ha den till hösten(strl 80).. men det beror ju på hur fort han växer under sommaren.. ![]()
Ja,sängen låter inte helt fel.....
<----gäspning
Måste ju berätta hur det gick för mina traderaauktioner också, gick precis ut. Sålde ca 20 klädesplagg för totalt 2100 så jag är nöjd 
Jas¨å, det gjorde du? Den såg så stor ut på Melvin,, testade hemma och ärmarna var lååånga... men skaljackan kommer han nog drunkna i... fleecen går nog bättre,,,
Nu ska jag verkligen sova![]()