• Tehya

C-uppsats

Just nu sitter jag själv och skriver en C-uppsats, rätt tungt känner jag. Dessutom har jag problem med handledaren.

Är det några fler som har det jobbigt med C-uppsatsen? Vi kanske kan stötta varandra?

• Svar på tråden C-uppsats
  • Springsteen

Sitter med forskningsplanen... bläää

Hur visar man hur man valde ut att läsa enbart vissa abstrakt?????

• Tehya

Oj det var en bra fråga..
    Skriver du själv?

Själv sitter jag och skriver om metoden..

• Springsteen

nää min pluggkompis är på ingång.. (Teamy) men vi är lika nollade just nu båda två.. och de är de enda vi har kvar på arbetet... sen kan vi skicka in de förhoppningsvis för sista gången... har aldrig skrivit så här dåligt på nåt arbete tidigare och aldrig fått så mycket "pinsamma tabbar" Generad ex att vi skrivit "man ska...." vet ju väldigt väl att vi inte får skriva Man!!!

• Tehya

haha jo, det har vi också fått inbankade i hjärnorna att vi aldrig, aldrig, aldrig får skriva "man". Men det är så bekvämt att göra det.

Men är det sånna saker så är det väl inte så farligt?=) Vad skönt att ni inte har så mkt kvar att skriva, själv har jag nästan hela arbetet kvar..eller ngt...bara 20 dgr kvar innan deadline. *pust*

• Springsteen

Har nu skickat in sista versionen... puh.. hoppas hoppas nu att de blir godkänt... de borde vara trötta på oss nu

• Nasse liten

sitter här å påtar m min c-uppsats som är en litteraturstudie
    *suck*
    har totalt hjärnsläpp och måste skicka in det i kväll för vi har små grupper där vi ska ge komentarer till varandra. Men visst, det är kanon, men hur kul e det att skicka in ngt man vet inte alls speglar det man kan och vill m texten.

ja håller fortfarande på att skriva in mer text(är på sida 5 måste ha 10-12sidor), har inte kollat upp alla referenser och inte ens börjat på slutsats och diskussion och det är justslutsats och diskussion gruppen ska komentera Varför varför sitter jag ALLTID i sista stund?????????

hur går det för dig tehya?

• Tehya

Nasse liten: jag är precis likadan! Gör allt i sista minut.
    Vad skriver du om?

Det går sådär..har precis skrivit klart metoden. Ska försöka observera ikväll.:) Men har fortfarande en massa kvar att göra..

Springsteen: Hur gick det för er? Det kanske är lite tidigt att veta kanske?

Håller tummarna för er båda!

• Springsteen

VI har skickat in de o får väl inte svar förrän efter helgerna kan jag tänka mig

Lycka till!!!!

• Kantarellen

Springsteen
    Sitter med C-uppsats jag med och min handledare ville jag skulle ta med min forskningsplan. Har aldrig hört talas om detta, vad är en forskningsplan? Känner mig helt dum i huvudet just nu...

Svar på tråden C-uppsats