C-uppsats
Just nu sitter jag själv och skriver en C-uppsats, rätt tungt känner jag. Dessutom har jag problem med handledaren.
Är det några fler som har det jobbigt med C-uppsatsen? Vi kanske kan stötta varandra?
Just nu sitter jag själv och skriver en C-uppsats, rätt tungt känner jag. Dessutom har jag problem med handledaren.
Är det några fler som har det jobbigt med C-uppsatsen? Vi kanske kan stötta varandra?
Nej det gör inte det ... annars hade det inet varit några problem ... eller det finns en befolkningpryamid med utvecklig men det gäller för hela kommunen, vilket i mitt fall är ganska ointressant ><
Då kanske du bör gå till kommunhuset och höra efter där, eller ringa går ju också
Nej nu ska jag skärpa mig...blah!
Jo men jag ringde men fick inte prata med nån kunnig och de hänvisade till scb, så jag ska gå in på kommunhuset imorn eller någon dag (är sjuk så jag vet inte om jag orkar åka in redan i morgon).
På tisdag ska jag ha provopponering.... på måndag får jag sedan reda på om min handledare godkänner mig. Fyyyyy.... jag vet inte vad jag tar mig till om jag inte blir godkänd:(
Taggtroden : hur gick det? Fick du tag på siffrorna?
Jooonanna : Men om du inte får godkänt kan du väl alltid komplettera det som behövs?
Tehya: Absolut, men får inte det förens i höst då! Vilket är väldigt trist. Så blir det inte godkänt nu så måste jag vänta på opponering tills i oktober.
Jooonanna : Jaha...shit..då blir det ju problem med CSN också kan jag tänka mig! Jag måste nog också kolla upp det där..*suck*
Tehya: Ja jag har lite tur för jag har inte tagit nåt csn den här terminen. Fick jobb i december så har jobbat heltid parallelt med studierna sedan dess.
Ja jag fick tag på siffror, dock inte de jag förväntade mig så jag hade ingen använding av dem Men jag fick i alla fall veta hur det var!
åhh nu bryter jag ihop, IGEN!!! Har flera gånger trott att arbetet är "klart" när jag skcikat in det till handledare och två gånger nu har jag fått tillbaka det FULLT m markeringar och kommentarer. Dessutom har han skcikat m nya artiklar! Senast idag kl 18 skickade han nio!! nya artiklar och han vet om att jag borde vara klar m arbetet imorgon(alla andra lämnade in i fredag)
Har nästan boktavligen kämpat hela helgen och gått upp typ 6 varje dag..Vill bara skita i allt!!! *buhu*