C-uppsats
Just nu sitter jag själv och skriver en C-uppsats, rätt tungt känner jag. Dessutom har jag problem med handledaren.
Är det några fler som har det jobbigt med C-uppsatsen? Vi kanske kan stötta varandra?
Just nu sitter jag själv och skriver en C-uppsats, rätt tungt känner jag. Dessutom har jag problem med handledaren.
Är det några fler som har det jobbigt med C-uppsatsen? Vi kanske kan stötta varandra?
Hej på er alla igen!
Jag håller som sagt på med min c-uppsats, usch var på handledning idag, är ju på rätt väg men har så mycket kvar! Om tre veckor ska min uppsats vara helt klart om jag ska hinna gå upp i bedömning innan sommaren, så ikväll ska det redigeras som sas på handledningen. Jag skriver i vårdvetenskap då jag pluggar te syrra =) Lycka till er alla!
Håller även jag på med min c-uppsats och den ska va klar 21 maj och jag har skrivit 2 sidor....har ingen studiedisciplin över huvudtaget och jag har en bra handledare.... orkar inte men måste! Intressant att se vad alla skriver om, jag ska skriva om bedömning i förskola och typ 1:a klass där man inte har ett betygsystem! svårt o hitta litteratur bara!
angelika79: Vi sitter nog i samma båt. Har hittills bara skrivit 15 sidor och ska vara färdig den 21:a maj. Har noll ork att skriva pga diverse saker som hänt under tiden. (Klarade av teoriprovet i onsdags (bil)!!) Har pratat med min handledare och får skriva klart i sommar..skönt! Men ska försöka få klart uppsatsen så fort som möjligt.
Å nej vilken ångast jag fick nu. Hade förträngt att jag köra igång med min c-uppsats om jag ska ha någon examen efter föräldraledigheten. Hur lätt är det när hjärnan har skrumpnat av alla dagar fulla av enbart bäbis. Va duktiga ni är alla som orkar ta tag i saken!
SaddePadde: Hur mkt har du kvar att skriva då?
Tehya: gud va skönt änå att han gått med på att du får sommaren på dig, men vad händer då... ska man inte gå o få omdömmet personligen för det får vi inte av samma person!