• Tehya

C-uppsats

Just nu sitter jag själv och skriver en C-uppsats, rätt tungt känner jag. Dessutom har jag problem med handledaren.

Är det några fler som har det jobbigt med C-uppsatsen? Vi kanske kan stötta varandra?

• Svar på tråden C-uppsats
  • Tehya

Usch! Det var ju mindre bra men nu kan du iaf slappna av lite och kanske sova en stund?

jag hade gärna velat sova en stund men måste skriva på uppsatsen. Var tvungen att gå upp tidigt för att "rädda världen" och lämna blod

• Taggtroden

Aha ja ibland är det svårt att få en tid vid lunch och så... jag ger också blod! Och sedan har jag ingen bil och körtkort så jag måste passa in tiden med bussen .. ibland får man kliva upp och ta sjubussen om man ska va där åtta ... *gäsp*

Ska ringa museet för att höra ett namn på en inventering jag använde mig av som jag missat att skriva ner, och sedan ska jag bort på pastorsexpeditionen för att höra om de har någon befolkningsstatistik för Nätra ...

eller är det någon annan som har tips på vart man kan finna sånt? Bibblan kanske?

• Nasse liten

sådär ja nu hatar jag inte min handledare längre han tyckte jag skulle fortsätta på mitt egna spår Dessutom har jag fått förlängd inlämningstid tills på måndag Tänk vad det kan vända fort, i mådags satt ja i badet å grät och nu sitter jag här m massa energi och skrivar glädje! Hoppas jag kan smitta av den till er!

• Tehya

Smitta mig massor! Sitter och plågar mig ännu på metoden! Har tappat bort mig och nästan börjat skriva av boken...aj aj! Smiter in i fl heeela tiden..usch bush...

• Nasse liten

kan du inte försöka skriva nån annan del eller nåt?
    *smitt smitt*

• Tehya

jag har fastnat där med.. Kan inte skriva ngn analys för att tjejerna inte tar mig på allvar när jag ber dom att spela så jag kan observera.

• Nasse liten

hm, hur länge har ni hållt på då? Kan du kanske byta till lite mer seriösa tjejer?

• Tehya

oj..försökt i ca 2 månader nu. Har letat ljus och lykta efer kvinnliga spelare..det finns tyvärr inte så många i Counter Strike Source.

• elims

Nasse liten
    du får gärna smitta av dig på mig!

*suck* Sitter och ska transkribera över 4 timmars foksugruppintervjuer nu, lagom kul...

Tehya
    Kämpa på! Det finns säkert andra delar av uppsatsen du kan jobba på så länge. och i värsta fall kanske du får byta spel, typ till wow...eller faller hela syftet då?!

Taggtrodden
    Befolkningsstatistik kanske finns på scb.se?

Svar på tråden C-uppsats