C-uppsats
Just nu sitter jag själv och skriver en C-uppsats, rätt tungt känner jag. Dessutom har jag problem med handledaren.
Är det några fler som har det jobbigt med C-uppsatsen? Vi kanske kan stötta varandra?
Just nu sitter jag själv och skriver en C-uppsats, rätt tungt känner jag. Dessutom har jag problem med handledaren.
Är det några fler som har det jobbigt med C-uppsatsen? Vi kanske kan stötta varandra?
Hoppar in här och beklagar mig lite. Hoppas det är ok.
Jag håller på med min C-uppsats, eller exjobb. Jag kommer ingen vart och känner mig lite utlämnad åt mitt öde. Företaget jag gör exjobbet för ägnar sig åt helt andra saker och kan inte hjälpa mig. Min handledare sitter på annan ort och kunde inte bry sig mindre om vad jag gör
vi bryr oss vad skriver du om fille fjonkan?
Fille Fjonkan: Alla får komma in här o gnälla hihi! Välkommen in i klubben. Det låter riktigt jobbigt det där tjejen. Undrar också vad du skriver om?
Grattis Nevy! Slappna av nu av..den regniga sommaren (här i blekinge iaf)
*spottar och fräser på min uppsats* blir ju aldrig klar känns det som, kan sitta o fila på detta hur länge som helst. Så nu har jag klagat av mej lite, känns genast lite skönare =)
Jag ska göra ett kundbonussystem för en blomsterhandel. Själva skrivandet (av rapporten) har jag inte kommit i närheten av ännu
Fille Fjonkan: Låter ju verkligen inte alls kul Förstår hur det känns, min sambo har gjort datajobb åt företag mm som skolarbete också, och ibland verkar de som ska få det där jobbet inte alls intresserade! Man vill ju veta hur de ser på saken och vad de tycker om det mabn gjort hittills osv... Stackars! Och inte ens handledaren bryr sig!! Huvva
Hej hej!
Lever ni alla? Själv så är jag lite nervös över opponeringen på Fredag. Men var och kollade på en annan grupps opponering igår för att få ett hum om hur det går till och det var bra, känner mig lite lugnare.
Är bara så irriterad på min handledare just nu som gett oss en massa direktiv/råd som inte alls överensstämmer med vad examinatorn tycker. Men så verkar det vara ofta ;)
Ho ho hur går det för er?! Har alla liksom jag rymt ut i solen istället Nu är jag dock äntligen på sluttampen. Vilket nästan var ett måste eftersom jag börjar jobba på måndag...
Hej hallå..:) jag har blivit megaförkyld...skyller på det..:-P nästa vecka börjar min juridikkurs så då ska jag verkligen ta tag i uppsatsen också. BLÄ!!!
Har undvikt att svara då jag inte har något nytt på fronten. Jobbat en del i veckan men är ledig hela helgen. Känns dock skittråkigt att sitta inne nu när man är ledig när det är strålande sol och 27° ute. Bu, ska försöka mig på en kombo, lite plugg och lite sol.
Trevlig helg på er tjejer!
Jag var på opponering i torsdags och det gick superbra! Vi var bara fyra stycken och satt mest runt ett bord och disskuterade. Kändes inte alls som något som skulle betygsättas!
Tror dock att tjejen jag opponerade på blev lite ställd ang min kritik ...