• Tehya

C-uppsats

Just nu sitter jag själv och skriver en C-uppsats, rätt tungt känner jag. Dessutom har jag problem med handledaren.

Är det några fler som har det jobbigt med C-uppsatsen? Vi kanske kan stötta varandra?

• Svar på tråden C-uppsats
  • angelika79

Tehya: låtert som en bra ide. Har bokat lunch med en kompis så det får bli min break idag. Hoppas det går bra för dig med i skrivandet sen och vi får väl se hur det går för dig med!!!

• Mojo79

önskar er alla lycka till med ert skrivande!!
    jobbigt med skrivkramp, får det jag med =/ men ta pauser å ge inte upp. lite här och lite där blir en del till slut!

• Nasse liten

Åh nej!!!!!!!!!!
    Jag och handledaren har missförstått varandra ang. arbetets frågeställning så nu står jag m ett typ oanvänbart arbete och det ska vara klart på fedag!!!!!!!!! VARFÖR!!!

• Tehya

:-O Hur gick det till?? Går det inte att fixa till det så det går att använda?

Själv har jag kommit igång igen med skrivandet men lär inte bli klar innan den 21:a maj. Har tappat motivationen totalt..

• Nasse liten

ja fråga mig inte, för han har ju läst det en gång innan denna gång Ska försöka få tag på honom imorrn och se om det finns ngt att rädda. Förhoppningsvis kan jag möblera om en del eller nåt...

mn vad bra att du kommit igång1 Kämpa på! 21 maj e ju långt bort jmf m mitt 11maj

• Tehya

Jag håller tummarna för dig!

Hehe jo..det känns ändå rätt omöjligt att bli klar fram tills dess. Har inte ens fått in så mkt från mina observationer eftersom de kvinnliga spelarna antingen inte är online eller så kommer dom inte till servern för att spela (även vi avtalat tid), dom verkar inte fatta att detta är viktigt för mig. *grrr*

• Skrutteflin

Jag vill bara pusha och peppa er alla som skriver uppsats! Mitt uppsatsår med c- och d-uppsats förra året var helttungt!!! Men tänk va skönt det kommer bli när ni är klara :) och va glada och stolta ni kommer vara över er själva :)

you go girls!! (and boys??)

• Fragaria

Skrev också min C-uppsats själv. Det är ju kul att ha gjort en sån stor sak helt själv. Du får ta en stund att plugga varje dag och inse att det räcker om du gör ditt bästa. Det värsta som kan hända är väl komplettering?

• angelika79

känns bra bara att läsa här ibland och inse att det inta bara är jag som är rådvillig och känner mig stressad!

• Taggtroden

Åh vad skönt får jag vara med i eran tråd?! Jag skrev precis ett inlägg i forumet om hur sjukt nervös jag är inför ventileringen jag ska på i Juni!

Jag har lite jobbigt med min handledare som inte alls är van att handleda på distans ... jag har typ klar (tror jag) och har skickat min uppsats till handledaren och väntar på svar ... men jag är alldeles kallsvettig och nervös för när han ska svara ... tänk om allt jag gjort är fel? Han har inte sett vad jag gjort på länge ... åh jag vill bara sjunka under jorden ... det känns så jobbigt just nu ... :(

Svar på tråden C-uppsats