• Tehya

C-uppsats

Just nu sitter jag själv och skriver en C-uppsats, rätt tungt känner jag. Dessutom har jag problem med handledaren.

Är det några fler som har det jobbigt med C-uppsatsen? Vi kanske kan stötta varandra?

• Svar på tråden C-uppsats
  • Taggtroden

Åhhh vad jobbigt Stackars dig! Är det panik med uppsaten eller är det okej att du blir lite sen med att lämna in?

• Tehya

Har precis pratat med min handledare och får skippa opponeringen, känns som en stor sten föll av mina axlar (säger man så? Är trött)! Det får jag väl äta upp ngngg senare antar jag..iaf CSN.

Nasse liten: Vad är det för en konstig handledare du har?? Behöver du dom artiklarna då? Hur har det gått idag?

Taggtroden: Hur har det gått för dig?

• Taggtroden

Tehya: Men hur kan du få skippa opponeringen? Jag är jätterädd inför min iaf

Jo det går bra för mig! Min handledare var jättenöjd med min uppsats, så det känns verkligen bra! Har bara några småsaker som ska ändras.
    Men mitt problem nu är att jag är så rädd för opponeringen och uppsatsventileringen ... Hur känner ni inför det?

• Nasse liten

ja nu fick jag förlängd inlämningstid igen, Så det skriftliga kommer inte vara klart när jag ska redovisa på måndag, men då vet jag ju vad jag ska prata om iallafall. Så för min del känns det som om opponreingen på måndag inte är så allvarlig för jag vet att de vet att det inte är klart, hm fatta ni

Men eller hur, vad skönt tehya, men hur lyckades du m det?
    När har du din opp taggtroden?

• Tehya

Taggtroden och Nasse liten: Eftersom jag inte kände att jag var klar, sen tyckte min handledare att jag kunde skippa att själv opponera då det blev en grupp över som då inte kunde opponera på ngn. Känns jätteskönt faktiskt för då får jag mer tid över till min uppsats.

Taggtroden: Är du rädd för att opponera eller vara responent? Kanske båda? Jag hatar sånna tillällen..både att ge konstruktiv kritik och få dom.

Nasse liten: Hehe joo jag fattar! Vad skönt att det är nästan klart! Har ni också så att ni ska opponera på ytterligare en uppsats? Alltså, två uppsatser fast en som inte är lika viktig?

• Taggtroden

Åh vad skönt för både dig Nasse liten och för dig Tehya!

Jag är faktiskt rädd för båda Min mamma kommer dock att vara med mig dit, så det känns ju bra (jag pluggar i Gävle, vilket är 40 mil från mig och min mamma bor bara 10 mil från Gävle så jag åker till mamma som kör mig de sista 10 milen och då också är med på seminariet!) men jag är sååå skraj ändå! Jag har aldrig opponerat på någons uppsats så här stort förr!

Jag ska på opponering 7 -8 Juni. Vet ej ännu vilken dag som blir "min".

• Taggtroden

Jag sitter och väntar på svar från min handledare, har skickat in uppsatsen som är klar förutom forskningsbakgrund. Ska höra vad han säger om den, kanske får ändra lite. Men annars går det ju bra för mig i alla fall Bättre än jag trodde! Men jag är nervös as hell ännu för opponeringen, men liiite nervositet har ändå lagt sig...

• Nasse liten

börjar bli LITE nervig inför redovisningen på måndag, men tänk vad skönt när det är över
    Hur går det själv, har "brudarna" spelat?

• Taggtroden
    Nasse liten skrev 2007-05-19 13:18:02 följande:
    börjar bli LITE nervig inför redovisningen på måndag, men tänk vad skönt när det är överHur går det själv, har "brudarna" spelat?
    Det är så jag tänker också, det ska bli sååå skönt när det är över
Svar på tråden C-uppsats