• Tehya

C-uppsats

Just nu sitter jag själv och skriver en C-uppsats, rätt tungt känner jag. Dessutom har jag problem med handledaren.

Är det några fler som har det jobbigt med C-uppsatsen? Vi kanske kan stötta varandra?

• Svar på tråden C-uppsats
  • Taggtroden

Åh jag vet inte vad jag ska göra nu ... jag har pratat lite med en tjej som säger att det är ett stort problem att jag inte har bandat mina intervjuer utan bara skrivit ner på papper .... vad tror ni? Någon som har erfarenhet? Jag vill bara gråta och jag tycker att allt jag gjort är meningslöst just nu

• Tehya

Taggtroden: Hej på dig och välkommen! Jag förstår att det är nervöst för dig men ta det lugnt och ändra det som behövs ändra (om du behöver det), det kommer nog att gå bra!=)

Angående det där med att skriva ner på en intervju eller inte, jag har fått lära mig att man kan göra som man vill. Det är bara en aning svårare att fånga allt som sägs medan man skriver dock. Det kan man ju skriva i metoddelen?

Kramar på dig! Allt löser sig till slut! (Jag borde lyssna på mig själv ibland )

Härligt att jag/vi får lite pepping! Tackar, det behövs!

• Taggtroden

Tack Tehya! Skönt att höra att du fått höra att man får göra som man vill! Hoppas verkligen att min handledare tycker att det är okej!!

• Tehya

Det är nog ingen fara ska du se!

• Taggtroden

Nej jag hoppas verkligen inte det! Är så nervös att jag inte har någon ro att lägga mig och försöka sova... känns som att jag kommer sitta här hela natten och vänta på svar... men jag vet att jag inte får något förens imorgon tidigast i alla fall...

• Tehya

Andas djupa andetag. Gå och lägg dig en stund och blunda, tänk på en plats där du känner dig lugn och harmonisk så ska du se att du somnar. Han kommer nog inte att svara nu ändå så det hjälper nog inte att du stannar uppe hela natten. Det kommer att gå bra till slut.

Ska nog själv lyda mina råd och sova. God natt tjejen och försök vila nu. Håller tummar och tår för dig!

• Taggtroden

Tack för ditt stöd! Ska nog försöka sova ... godnatt!

• Taggtroden

Åh! Måste bara berätta att det är lugnt! Min handledare tyckte att det var helt okej att jag inte bandat intervjuerna!

• Tehya

Hehehe vad bra! Du ser, bäst att inte oroa sig i onödan.

• Taggtroden

Haha ja ... men jag såg vaken till fem i mornse

Svar på tråden C-uppsats