C-uppsats
Just nu sitter jag själv och skriver en C-uppsats, rätt tungt känner jag. Dessutom har jag problem med handledaren.
Är det några fler som har det jobbigt med C-uppsatsen? Vi kanske kan stötta varandra?
Just nu sitter jag själv och skriver en C-uppsats, rätt tungt känner jag. Dessutom har jag problem med handledaren.
Är det några fler som har det jobbigt med C-uppsatsen? Vi kanske kan stötta varandra?
Tehya: VA!? I ett helt annat ämne? Vad svårt! De kan ju ha helt andra kriterier och foskningsmetoder som du inte vet vad som passar osv...!
Det är det jag fått höra att jag måste göra till uppheatet, vet inte om det stämmer. Men det verkar helt uppåt väggarna om jag måste göra det. Jag kan ju inte opponera ngt om ngt som jag inte vet förutom hur dom lagt upp arbetet möjligtvist.
Ja det är ju så, tur att man kan ventilera lite m en beteendevetare
Men om du inte kan ngt om ämnet kan du väl lättare opponera det du inte förstod iallafall... För tanken är väl ofta att arbetet ska kunna läsas och förstås av de flesta, även de som inte har så mkt kunskap inom området. Men jag förstår att det måste vara svårt . Jag opponerade idag, men det handlade också om grisar så jag kan ju inte klaga direkt
Hej!
Jag skriver också c-uppsats i psykologi, beteendevetenskap. Går så j-vla kasst. Har inte läst igenom tråden än men ska göra det nu. Blev bara så glad av att se att det finns fler som jag där ute.
hej sagström! Välkommen till klubben Vad är det som strular till det för dig?
Sagström, välkommen!
Nasse liten: Du faktiskt så rätt i det..hehe! Hade glömt att andra också ska fatta vad man skriver heeeee! *skämmas*
Hur gick det i din opponering? Hur mkt kvar för dig?
Jo opponeringen gick bra. Jag fickordet före examinatorn och när det var hennes tur sa hon att mkt som hon skulle kommentera hade jag redan tagit upp, så jag får väl anse att det gick bra
Annars så "renoverar" jag mitt arbete ganska mkt nu för att få det klart nån gång, har fått tagit bort en sida till nu... Men i fortsättningen kommer jag bara typ klicka på "accept" knappen när jag får tillbaka från handledaren, vill ju sååå gärna bli klar inan jag börjar nytt sommarjobb den 11juni.
Hur går det för dig då, spelare tjejerna ngt nu?
Jo opponeringen gick bra. Jag fick ordet före examinatorn och när det var hennes tur sa hon att mkt som hon skulle kommentera hade jag redan tagit upp, så jag får väl anse att det gick bra
Annars så "renoverar" jag mitt arbete ganska mkt nu för att få det klart nån gång, har fått tagit bort en sida till nu... Men i fortsättningen kommer jag bara typ klicka på "accept" knappen när jag får tillbaka från handledaren, vill ju sååå gärna bli klar innan jag börjar nytt sommarjobb den 11juni.
Jo opponeringen gick bra. Jag fick ordet före examinatorn och när det var hennes tur sa hon att mkt som hon skulle kommentera hade jag redan tagit upp, så jag får väl anse att det gick bra
Annars så "renoverar" jag mitt arbete ganska mkt nu för att få det klart nån gång, har fått tagit bort en sida till nu... Men i fortsättningen kommer jag bara typ klicka på "accept" knappen när jag får tillbaka från handledaren, vill ju sååå gärna bli klar innan jag börjar nytt sommarjobb den 11juni.