• Tehya

C-uppsats

Just nu sitter jag själv och skriver en C-uppsats, rätt tungt känner jag. Dessutom har jag problem med handledaren.

Är det några fler som har det jobbigt med C-uppsatsen? Vi kanske kan stötta varandra?

• Svar på tråden C-uppsats
  • suzolina

tråden ahr jag missat helt och nu är det sista veckan...idag hade jag mitt sista mäte med hanledaren och hans kommentar var : jäkligt bra jobbat tjejen...gud det kändes skönt

• Nasse liten

jaha mina planer är att sita å skriva hela natten för att jkunna skicka in en ny version av uppsatsen till handledaren imorrnbitti. FÅr se när jag ger upp, men märker att jag inte är den ende uppsats-nattsuddaren här Fast ni kanske är klara för kvällen?

• Taggtroden

Jag tycker också att det är hemskt svårt att opponera! Kom på en sak nu, ska jag skriva både skriftligt och muntligt eller ska detta bara ske muntligt? Jag menar jag hade tänkt att skriva ut ett ex på uppsatsen jag opponerar på och fylla i där vad jag tänker. Eller ska man skriva ner detta i ett dokument som man ska lämna till någon? Jag har inte läst detta någonstans så jag tror inte det, men det vore ju dumt om man står där på skolan 40 mil bort och inte har gjort detta...

• narie24

Taggtroden, våra direktiv är att skriftligt formulera sånt som har mer med formalia att göra och sedan ta det mer väsentliga muntligt.

Och Nasse liten, nej du är inte ensam ;) fast jag lämnar nog pluggandet för ikväll.

• Nasse liten

vi hade också väldigt luddiga direktiv. Men jag tycker det är bra när man skrivit ut arbetet. För då kan man ju kommentera i texten och sean lämna över det till den peronen. För det kanske är jobbigt som att komma ihåg alla tips från opp. efteråt.

Vad skönt suzolina, måste varit jäkligt skönt att höra

• suzolina

nasse liten : mötte två killar i dörren , helt fördärvade de får int egå upp nästa vecka utan får återkomma i augusti..satt där mend klump i magen och fattade inte varför han tjatade om stavningsfel väntade på den stora kritiken...:-9 men ja skäönt var det verkligen

• Nasse liten

Vaddå, e det bara jag som sitter och skriver nu?!?!?!?!
    Då kanske det är dags för sängen...... Tur att man är "ledig" idag!

• Nevy

Jag skriver inte C-uppsats, men dock C-projekt. "Bara 15 sidor". På observationer vi gjort. Känns otroligt luddigt. Å ena sidan så ska det vara superformellt, enligt ex.arbetsmallen, men å andra sidan, så är det tydligen inga större krav på innehållet.
    Fast JAG ställer krav på vad jag ger för innehåll, så jag våndas och sliter mitt hår ändå....

• Nasse liten

nämen var jag inte ensam iallafall Vad är det för obervationer nevy?!

• suzolina

tjejr jag är färdig, har varit det i två timmar nu men jag kan bar ainte skicka det iväg.tänk omja gkommer på ngt mer

Svar på tråden C-uppsats