• Tehya

C-uppsats

Just nu sitter jag själv och skriver en C-uppsats, rätt tungt känner jag. Dessutom har jag problem med handledaren.

Är det några fler som har det jobbigt med C-uppsatsen? Vi kanske kan stötta varandra?

• Svar på tråden C-uppsats
  • Nasse liten

SKICKA!!
    Tänk vad skönt att slippa

• Nasse liten

Åh vad trött jag är på det här nu... Vill bara vara klar ju!!! Kunna gå på promenad i solen eller surfa runt här på FL utan dåligt samvete
    Hur går det för er andra?

• Nevy

Observationer av varandra när vi undervisar, och så ska man reflektera analysera och dra kloka slutsatser. Lärarutbildingens favoritord.

• Tehya

Hej hallå alla gamla som nya i denna tråd,

jag har inte kunnat skriva ngt alls på min uppsats..mest för att mina nerver går sönder snart. Imorgon är det stora dagen för mig, uppkörning. Har nästan inga naglar kvar och knappt sovit..buhuuuu!!

Ser att det går framåt för er och några är klara?=) Härligt tjejer!

• Nasse liten

Ta´t lungt, det går säkert kanon på uppkörningen. Ska hålla alla tummar å tår för dig imorrn Tenya

• Tehya

hihi tackar så mkt! Just nu vill jag bara få det gjort. Vet att några klasskompisar känner likadant inför morgondagens opponering.

• sagström

Tehya: Hur gick det på uppkörningen? Håller tummarna för dig!!

Här har det gått rätt kasst med uppsatsen, alla här verkar ju mer eller mindra vara klara med sina. Jag vill också..

Sitter med en "hemtenta" som jag måste göra klart nu då läraren slutar till sommaren och det är sista chansen att ta denna nu, får ta tag i uppsatsen senare i veckan.

• Nasse liten

jag är verkligen inte klar än och just nu känns det som att arbetet aldrig kommer att bli klart... För även fast man kanske snart är klar med "text-stommen" så återstår ju ett ex antal bollande mellan mig o handledare för att få det helt korrekt text mässigt *suck*

brumma lungt idag tehya

• suzolina

ok nu är det klart..går upp på torsdag kl 915...först av alla
    opponerar kl 1315 sist av alla:_)

Svar på tråden C-uppsats