• Tehya

C-uppsats

Just nu sitter jag själv och skriver en C-uppsats, rätt tungt känner jag. Dessutom har jag problem med handledaren.

Är det några fler som har det jobbigt med C-uppsatsen? Vi kanske kan stötta varandra?

• Svar på tråden C-uppsats
  • Nasse liten
    tehya: GRATTIS till körkortet
  • Nasse liten

å vad det INTE går bra just nu... Kommoer få sita uppe hela natten igen Att man aldrig lär sig att ta lite i taget, men nej då! nu ska man sitta m allt i sista stund... *suck* Å trots detta har jag sagt att jag ska ta en promenad m en sjukskriven kompis (kommer ta två dyrbara timmar...)
    Fast det löser ig väl kanske tillslu hoppas jag...

Hur går det för er? Hoppas det går/gick bra för dig idag suzolina !

• Tehya

Tack Sagström!

När ska allt lämnas in Nasse liten? En promenad kan vara väldigt värdefullt då du kan tänka igenom allt och slappna av lite.*tröstkramar*

För mig står det stilla med tanke på att jag kämpat som ett djur för att få körkortet. Idag ska jag skriva lite och ändå ta det lugnt.

Hur känner du inför opponeringen, suzolina?

• sagström

Nasse liten: Känner igen det där med att sitta i sista minuten. Att man aldrig lär sig. Som Tehya skrev så kan det kanske vara skönt med lite promenad, kanske du kan hitta lite ny energi då.

Fick inget gjort igår och var superdeppig, visade sig vara mensen som kom idag. Känns alltid bra när man får en förklaring till saker. Ska försöka jobba på lite idag.

• Nasse liten

ja nu kämpar vi på tjejer!!!! *pepp pepp*

Man får ju försöka tänka positivt och se vad man har gjort istället för att gräva ner sig i allt man har kvar (vilket jag brukar vara expert på )

Jag vet ärligt talat inte när jag måste vara klar eftersom jag redan är lite av ett "special fall". Vilket gör det lite jobbigare för då kan man aldrig tänka tex "om två veckor så e det här äntligen färdigt..." ja,ja måste nog dyka ner i artiklarna nu om jag ska knata på promenad sen

• Nasse liten

suprise! här sitter jag mitt i natten och stressar fram..

• Nevy

Jag har skickat in min nu! Känns jätteskönt! Nu är det bara venten på torsd/fred som är kvar.

Håller tummarna för er andra! Och hoppas att tangentborden glöder.

Svar på tråden C-uppsats