• amorcitajq

"kamphund"??!!

Jag vet att det har disskuterats en HEL del om sk "kamphundar".
    jag är verkligen skit trött på alla som har massa idiotiska åsikter om dess hundar. Folk vet inte mycket mer än vad media och så förstorar upp. Statestik visar att det är inte sk "kamphundar" som e de som biter mest. Dessutom finns det ingen ras som heter kamphund!!!

Jag har en pitbull och hon är hur snäll som helst hon går i hop med allt och alla! jag har även en dotter på 1 år och 9 månader och de är BÄSTA vänner.

Jag har fått så himla mycket blickar och folk som går förbi mig mummlar och en del bråkar med mig pga av min hund. Jag försvarar henne ALLTID eftersom hon inte är någon kamphund, hon är en exemplarisk familjehund.

Man kan juh kampa vilken liten hund som helts om man vill. Visst är det så att många av dess hundar hamnar i fel händer, men då är det ägaren som det är fel på!

blev bara tvungen och skriva av mig lite eftersom jag e så less på alla människor som har puckade fördomar!

• Svar på tråden "kamphund"??!!
  • amorcitajq

jag har henne försäkrad hos agria som pit....

• amorcitajq

jag har juh ingen anledning o ljuga??!! el misstolkar jag dig nu?

• Nickname

Du misstolkar det mesta som skrivs här till att folk hoppar på dig fast de bara argumenterar eller drar exempel.
    Jag ger upp när det kommer till att diskutera med dig.

Hej.

• amorcitajq

jasså du tycker det! man tolkar saker olika...

• enbacken

jag tycker också att du ryter ifrån konstant.
    Man får inte regga hunden som amstaff men många skaffar falska papper på hunden för att regga den. vilket är olagligt.
    men man kan regga en pitbull på andra ställen. skk och jordbruksverket är inte alla. kolla på apbt.se så får du veta mer. för övrigt tycker jag att det är konstigt att du inte tagit reda på mer fakta. jag verkar ju veta mer än du och jah äger inte ens en pitbull ännu.
    ta emot folks hjälp isstället för att bli sur så fort någon vet något som du inte visste.

• amorcitajq

aa jag har d¨inga falska papper på henne och du / ni får tycka vad ni vill...
    va bra för dig att du verkar veta mer än mig ska jag behöva skriva all info jag vet el? jag ville ha henne reggade i SKK men det gick tyvärr inte så då struntar jag i det jag brydde mig inte om att ta reda på andra...

• Nickname

amorcita

Men varför kan du inte föra en diskussion om saken? Vi sitter i ett forum och dessutom så är vi inga motståndare till dessa raser, tvärtom, vi har dem själva hemma.

Att du ville ha henne reggad i SKK säger en hel del om hur insatt du är.
    Det är inte en godkänd ras hos SKK och det trodde jag de flesta med pitbull visste.
    Att de från SKK's sida erbjudit er att regga hunden som amstaff istället låter helt otroligt.

Ska man inte få undra eller ifrågasätta vad du säger utan att du bryter ihop i molekyler så är det en dum idé att hänga här inne.

• enbacken

UKC, ADBA och BFKC. UKC de här registrerar pitbulls och det är även här som man kan kolla upp föräldrar om man har papper

• LillaViggo

Har också en pitbull....världens goast hund, ligger o gosar med mig 8 månaders i soffan.
    Är så jäkla trött på alla som har fördommar. Det finns andra raser som är bra mycket aggresivare än pitbull. Alla hundar blir vad man gör dom till. Tycker inte man ska dra alla över en kamm.

Svar på tråden "kamphund"??!!