de "största"
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
Jag har hakat upp mig på 21 cm i omkrets. Vad ligger medelomkretsen på egentligen? 21 cm i omkrets är, som jag skrev tidigare, gigantiskt.
KLart det ligger åt det extrema kanske, men om du mäter runt handleden, så ser du att det inte är sjukt brett iallafall. Just när man räknar omkrets så låter det mer än vad det är i cm..
Anonym (mätning) skrev 2007-05-14 21:37:42 följande:
Vi satt och pratade sex, ja och han påpekade att han var stor utifall vi skulle hamna i sängen, jag frågade hur stor och när han sa det fick jag théet (ja, vi drack faktiskt thé!)i halsen!
Jag trodde direkt att han ljög, men han fanns på en sexsida och där har han bild som han tagit med en ½ l colaflaska bredvid och han ljög inte!
Min handled är högst 16 cm
Jag kollade faktiskt med måttband hur stort 21 cm är och det är stort. Jag tror att man tenderar att överskatta måtten snarare än att ge korrekta mått när det gäller omkrets. Sedan kan det ju såklart finnas killar med så grova också, men jag tror fortfarande inte att det är ganska vanligt.
Nej, jag tror inte heller att det hör till vanligheterna med 21 cm i omkrets eller 25 cm långa, men de finns..
Jag KAN ha fel, men ska man inte mäta i slakt tillstånd eg? Och vad jag har förstått så mäter "testobjekten" själva och hur trovärdigt blir det då? Detta är inget jag VET men jag har HÖRT att det är så.
Jo, kanske e de så i många fall mamsis.. hi hi
Min fd hade iallafall en bamse, och det är bara så det ligger till.. Inget ljug alls. Om man säger som så, han är 1.93 lång ungefär, och när han låg ner och hade erektion så nådde penisen upp till precis över naveln på sig själv. Det säger ju en del om hur stor den var eller hur? Måste dock påpeka att det inte var sådär himlans kul då det gjorde så förbenat ont vid samlag.. :-/
Medelomkretsen är strax under 12 cm.
Pappa med son och dotter skrev 2007-05-14 20:27:06 följande: