• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Häxan Jia
    pomeransen skrev 2007-05-14 20:10:25 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-14 20:06:37 följande: Jonah Falcon avhandlades tidigare i tråden. Han uppger att han har 34 cm, men det knepiga är att trots att det dräller av nakenbilder på honom finns det ingen där han mätes eller mäts. Problemet är också att det bara finns halvslaka bilder på honom, så det är mkt svårt att avgöra trovärdigheten.
    Ja 34 var de kanske, som sagt var inte helt hundra på måttet

Nja att den bara är halvslak e väl kankse inte så konstigt i sig, då de måste vara lite svårt att få den att orka stå Jag minns att han själv förklarade i den där rullen att han ofta var lite nervös när andra skulle mäta eller något liknande...
    *Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • Anonym

makens hand och lite till är väl det största som gått in

eller dildo + makens kuk (och han är inte liten)

• pomeransen

Pappa med son och dotter skrev 2007-05-14 20:27:06 följande:

Här är tjejen som är med i monsterfilmen, hittar inte titeln men hennes oficiella sida finns här: www.anastasiablue.com/samples.aspDär är några bilder från monsterfilmen också..alla hennes filmer finns listade www.imdb.com/name/nm0089471/nånstanns i listan finns sanningen på monstersnollen..
    Off topic: IMDB är väldigt användbart.
  • lollisen

Men? Jag fattar fortfarande inte varför det är så otänkbart att det skulle finnas de män med större snoppar?? Det finns många som har 20 cm snopp. det finns många som har 5 cm snopp oxå, vad i ligger det konstiga?

• Pappa med son och dotter
    lollisen skrev 2007-05-14 21:18:21 följande:
    Men? Jag fattar fortfarande inte varför det är så otänkbart att det skulle finnas de män med större snoppar?? Det finns många som har 20 cm snopp. det finns många som har 5 cm snopp oxå, vad i ligger det konstiga?
    20 är ju inte långt ifrån medel så det är väl ingen konstigt (jag grundar det på min bögkompis empiriska studie av skandinaver). I filmen jag nämnt ovan snackar vi 30-35. Det är fascinerande..
  • Anonym (ma-dicken)

Okej, nu är det här lite OT kanske. Men har kineser och japaner mindre snoppar än en svart man eller en europé? (och jag vet att man kan vara svart och europé men ni förstår)
    Borde det inte vara så eftersom kiniser och japaner brukar vara mindre kroppsmässigt?

• lollisen

Oj! ha ha ha.... Fiii fan vad skraj man skulle bli om nån slängde fram en sån dase... Hilfe nån...

Men det finns de som inte ens tror på att det finns snoppar på 20 cm heller här tydligen...

• Pappa med son och dotter
    lollisen skrev 2007-05-14 21:30:46 följande:
    Oj! ha ha ha.... Fiii fan vad skraj man skulle bli om nån slängde fram en sån dase... Hilfe nån... Men det finns de som inte ens tror på att det finns snoppar på 20 cm heller här tydligen...
    Ja, man kan ju undra varför någon tror att det är så omöjligt, första tanken som slår en är ju att denne någon ligger väldigt långt ifrån dessa magiska 20 själv... :)
  • lollisen

Yupp... Annars finner jag lixom ingen anledning till denna misstro... Det finns alltid de som skiljer sig från mängden, både på längden och bredden vad gäller allt... eller hur?

Pappa med son och dotter skrev 2007-05-14 21:33:42 följande:

Ja, man kan ju undra varför någon tror att det är så omöjligt, första tanken som slår en är ju att denne någon ligger väldigt långt ifrån dessa magiska 20 själv... :)
Svar på tråden de "största"