de "största"
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
makens hand och lite till är väl det största som gått in
eller dildo + makens kuk (och han är inte liten)
Här är tjejen som är med i monsterfilmen, hittar inte titeln men hennes oficiella sida finns här: www.anastasiablue.com/samples.asp
Där är några bilder från monsterfilmen också..
alla hennes filmer finns listade www.imdb.com/name/nm0089471/
nånstanns i listan finns sanningen på monstersnollen..
Pappa med son och dotter skrev 2007-05-14 20:27:06 följande:
Men? Jag fattar fortfarande inte varför det är så otänkbart att det skulle finnas de män med större snoppar?? Det finns många som har 20 cm snopp. det finns många som har 5 cm snopp oxå, vad i ligger det konstiga?
Okej, nu är det här lite OT kanske. Men har kineser och japaner mindre snoppar än en svart man eller en europé? (och jag vet att man kan vara svart och europé men ni förstår)
Borde det inte vara så eftersom kiniser och japaner brukar vara mindre kroppsmässigt?
Oj! ha ha ha.... Fiii fan vad skraj man skulle bli om nån slängde fram en sån dase...
Hilfe nån...
Men det finns de som inte ens tror på att det finns snoppar på 20 cm heller här tydligen...
Yupp... Annars finner jag lixom ingen anledning till denna misstro... Det finns alltid de som skiljer sig från mängden, både på längden och bredden vad gäller allt... eller hur?
Pappa med son och dotter skrev 2007-05-14 21:33:42 följande: