de "största"
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
Anonym (man) skrev 2007-05-14 22:21:25 följande:
Vet inte om någon länkat denna, men ni måste se den =)
www.nakedworldrecords.com/lpen.htm
*får jag pris nu ?
*asg
Pappa med son och dotter skrev 2007-05-14 22:34:57 följande:
Pappa med son och dotter skrev 2007-05-14 22:15:08 följande:
Anonym (okidoks) skrev 2007-05-14 21:40:08 följande:
colan 23*20
jag står på pomeransens sida, att dessa enorma finns, men är väldigt ovanliga... jag har haft en hel del sexpartners,och den största har varit 23 cm och kring 15 grov och det är vääääldigt stort, jag blevrädd när jag såg den... utöver det har ingen varit över 17 cm i längd
brukar ni mäta dom ni är med? brukar dom stolt springa iväg med picken i vädret och hämta måttbandet?
jag har fått äran att knulla ett ganska stort antal karlar och känner mig ganska välbevandrad i kukarnas värld trots allt, och jag tror inte jag skulle påstå att någon har haft 2 decimeter mellan benen... Jag tror faktist som många andra har sagt att det är lättare att lägga till en dra ifrån... Jag har också bangat när en karl helt enkelt inte fått in kuken (för stor) men skulle knappast tro att det var 2-2,5 dm för det!
filma kan man göra på massa olika sätt för att ge illusionen av en större kuk.