de "största"
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
Jo men jag mäter makens ibland...mest för att han fått för sig att han krymper, jag måste ju övertyga honom om motsatsen haha...men han är alltid 21x16
Nu blir jag galen på den här tråden.
Såhär är det: jag har haft sex med 53 män. 52 av dem har haft normalstora kukar.
1 har haft en jävligt grov.
Hur svårt kan det vara att förstå? Varför insinuerar ni hela tiden att jag ljuger?
men allt e möjligt ju, gillar man fist så har man tagit ganska stora saker
Häxan Jia: så är det kanske men jag blir så trött på att bli kallad lögnare hela tiden.
Anonym (g) Jag tror på dig, har själv haft TVÅ pojkvänner med rejäla doningar, även om det inte var skönt, så hade de över 20 cm båda två! Om en kille på nästan två meter ligger på rygg med erektion och penis når över naveln så är inte snoppen 15 cm iallafall vill jag lova... aouch..
Häxan Jia: nej, vi som har sett vet vad vi har sett =)
lollisen: oj två? Det var inte illa =) Låter nästan för stort.
Ja, fast inte satidigt dock! då hade jag väl inte haft nått underliv kvar! *fnissa*
Men ja, jag har haft (o)turen att stöta på två välhängda grabbar, och det är INTE skönt. Det gör ont och det är förbaskat svårt att hitta en ställning som gör att de inte kommer in för djupt. Sen är det faktisk synd om dem som har stora snoppar med, för tänk er själva vilken frustration att aldrig få penetrera ordentligt när det är som skönast?
Anonym (g) skrev 2007-05-15 18:57:18 följande: