• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Anonym (g)

lollisen: ja usch det är knappast roligt för killen. Inte för tjejen heller när den är för stor.

• lollisen

Anonym (g) Nej precis, så det är inte så att folk behöver vara speciellt avundsjuka på att det finns de som har väldigt stora... För det är inte så speciellt skönt.. Det gör mest ont faktiskt...

• Anonym (g)

lollisen: fast det finns inte så stora på riktigt. Det vet jag för det har jag läst på familjeliv. Stora kukar finns inte. =)

• AlvastraPetra

Min man är välhängd o man måste ta det lite lugnt när man ska ha sex, se till att vara välsmord innan.
    Men det går ju... jag är ju gravid så det fungerar ju iaf
    min karl har en dase på 25cm lång

• lollisen

För mig har de fan inte funkat hur vått det än är, jag är inte så djup, så det tar lixom emot och gör ont..

Bra för dig AlvastraPetra! Att det funkar..

Anonym (g) Mhmm.. jag hör, men jag är skeptisk, jag är faktiskt ganska övertygad om att jag och mitt underliv har rätt i denna frågan...

• Anonym (g)

lollisen: vadå? Ifrågasätter du familjelivs-information?

• lollisen

Oj, det kanske är emot reglerna? Inte meningen att göra någon upprörd ju! *hjälp* Vad har jag gjort?? Ångesten sprider sig i kroppen.. Tänk om jag blir åtalad nu för Fl-trots? Förlåååt..

Anonym (g) skrev 2007-05-15 19:16:45 följande:

lollisen: vadå? Ifrågasätter du familjelivs-information?
  • AlvastraPetra

lollisen

det fungerar bra.
    en slida är i snitt 12cm djup men det är ju olika för tjej till tjej.
    Men slidan är töjbar, både på längden o bredden, speciellt bredden.
    Slidans insida är veckad.
    Allt hänger på förspelet o hur villig man är.
    En snabbis för vår del är inte att tänka på, lite smek lr klick måste vara med då...

• Anonym (g)

lollisen: ja, 4 månaders fängelse men du kommer ut efter 3 =)

• lollisen

Okej, jo jag vet. Men det har inte funkat nått vidare bra för mig under de två år som jag hade denna pojkvän med storlek på dasen som din man har. Vi provade lixom allt. Ibland var det bättre, men inte helt bra för de gjorde ont..

AlvastraPetra skrev 2007-05-15 19:21:06 följande:
    lollisendet fungerar bra.en slida är i snitt 12cm djup men det är ju olika för tjej till tjej.Men slidan är töjbar, både på längden o bredden, speciellt bredden.Slidans insida är veckad.Allt hänger på förspelet o hur villig man är.En snabbis för vår del är inte att tänka på, lite smek lr klick måste vara med då...
Svar på tråden de "största"