• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • Marie med två barn

Nån som hört nåt från Odine? De finns inte med på webbisar än i alla fall, fast alla lägger ju inte ut där.

*Carpe Diem*
  • FrogLeg

Jag tror att det var Odine och hennes lilla mage jag såg på stan idag. Men hon skriver säkert här själv sen är inte hundra på att de var hon men jag tittade några extra gånger tyckte de var något bekant över henne .

• Majalaja

Grattis Shooting!! Var inne och läste din förlossningsberättelse och det gick ju verkligen undan, må jag säga! Snabbare än för mig, till och med. Fast du var ju lite klokare och åkte in snabbt och började inte strula runt hemma och ringa barnvakt från Linköping och såna där dumheter som jag höll på med .

• väduren82

Hej hopp! nån som har barn som ska börja på Gullvivan till hösten? hälsade på är i går och gud va fint det va,trevliga lokaler,svalt inne på sländan där vi ska va,trevlig och ung personal ;)Där kommer nog Nattis trivas!

• nelie

grattis till burtok! va mysigt det är att följa så många graviditeter och bäbisar... det är så spännande att man nästan blir sugen på en till ;o) men jag håller mig nog ett tag till ;O)

• Odine

vaggar in!
    Har som sagt inte internet hemma längre jäkla strul och inte vill det hoppa igång heller

Är fortfarande rund om magen absolut inga känningar alls, ska till mvc om en stund få se vad dom säger, börjar bli något frustrerande iaf, blir inte bättre av att sambon ringer hem 5 gånger om dagen och frågar om jag känner nått, och dottern är lika otålig kan jag säga

Men men fint folk kommer sent heter det va?

• ShootingStar

Sommaren är här och det drar redan mot midsommar! Hjälp va tiden rusar iväg! Jag har lagt ett förslag i det andra forumet om en ny stadsparksträff, så ni som är sugna kan ju kika in där...

Dagarna är långa nu och kan ibland bli riktigt rastlös, Isabell är nästan lite för snäll och sover hela tiden, så man har ju nästan inget att göra. I natt sov hon hela natten, så jag blev lagom paff när jag vaknade och insåg att det var morgon. Annars vaknar hon ju som standard 2 gånger på natten å äter lite.. Men nästa vecka börjar semestern och Alicia ska va hemma från dagis i 5-6 veckor, så då blir det nog till att ha fullt upp om dagarna igen!
    Har förresten lagt in lite nya bilder på systrarna i galleriet nu!

Ha det skönt nu alla och ha en härlig midsommar! Får hoppas att det inte blir regn och åska som det är förutspått, utan sol sol och ännu mer sol!

Mamma till Alicia och Lilla Pyret i magen
  • väduren82

Glad midsommar önskar jag alla!

• beldaran76

Hej!

Vad kul med en Västervikstråd! Jag heter Johanna och är nyinflyttad Västerviksbo

Jag och min man har en son på 14 månader, Victor, som ska börja på förskola i höst. Resedan, är det någon som känner till den?

Hoppas ni alla haft en trevlig midsommar, trots vädret...

~Johanna

♥ Victor 19/4 2006 ♥
Svar på tråden ~~~Västervik ~~~