• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • Ankan217

Måste bara berätta en sak.
    Idag förlovade jag mig med min sambo. Om ca ett år ska vi gifta oss!!

• väduren82

Grattis til tösen shootingstar ;) och grattis till Ankan också ;)

• Cammmie

Ankan: Grattis till förlovningen...!!!

• Majalaja

Grattis Shooting! Som du har längtat, nu är du väl glad? Ser fram emot att få höra utförlig berättelse så småningom!!

Grattis Ankan! Visst är det härligt när man har en ring glimmande på sitt finger? Och ännu roligare när man vet att det snart blir en till! Har ni bestämt var ni ska gifta er?

Själv har jag haft några härliga dagar ute på Gränsö i en stuga vi hyr via jobbet. Vädret har ju verkligen varit kanon och vi har haft besök av kompisar med barn i ungefär samma ålder som våra. Särskilt våra stora killar har haft det hur kul som helst, tänk vad roligt det kan vara att vara ute i naturen i stället för att vara hemma eller på dagis. Till exempel ägnade de flera timmar i går kväll till att bara stå i vattnet och slå med pinnar i vattnet! De fiskade, sa de. Och verkade ha hur kul som helst. Tänk om man själv var lika lättroad

• Endag
    Ankan - Grattis till förlovningen!

Majalaja - Låter verkligen som toppendagar ni haft! Ja tänk om vi vuxna var lika lättroade som barn
    ♥ Bf 1 dec ♥
  • Ankan217

Majalaja: Tack för gratulationerna, vi kommer gifta oss borgligt, troligen i mina svärföräldrars trädgård. Men planerna är inte så långt framskridna. Men det ska bli spännande.

Vi var på ett bröllop i lördags, min kusin gifte sig, hon var SÅ vacker i sin klänning.

Tack alla andra för gratulationerna!

Ha det så bra alla!!

Grattis Shooting om jag inte har sagt det!!

• ShootingStar

Hej hej alla!

Nu har jag uppdaterat med lite bilder i galleriet och en förlossningsberättelse i bloggen!
    Vi har också bestämt oss för namn! Det är en liten Isabell!

Allt flyter på bra här hemma! Storasyster vill gärna klappa och känna på lilla bebisen. Isabell sover bra om nätterna, vaknar ju klart ett par gånger och äter, men sen somnar hon gott igen. Och allt funkar verkligen jättebra! Är så skönt att inte ha stora magen längre. Och att äntligen orka gå långa promenader igen. Jag mår verkligen jättebra också och har själv svårt att tro att jag födde barn för 4 dagar sen. Jag känner mig som vanligt och det känns verkligen toppen! Livet är underbart!

Hur går det för dig Odine? Har det kommit någon bebis? Hoppas du får din lilla snart och att allt går jättebra!

Idag får vi äntligen våra utemöbler! Så om vi lyckas montera dom så blir det nog middag på uteplatsen ikväll! Om man inte blåser bort... Känns ju som storm ute...

Mamma till Alicia och Lilla Pyret i magen
  • nelie

Shooting: Va skönt att allt gick så bra och snabbt. vilken söt lite flicka ni fått :O)

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~