• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • Emelle
    ShootingStar skrev 2007-06-27 10:02:22 följande:
    Nån som hört nåt från Odine??? Borde hon inte fått sin lill* nu? Hon har ju gått mer än 2 veckor över tiden... Å hittar inget på webbisarna än...
    Tror hon har fått en pojke nu!!
    ♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Emelle

...läste i hennes GB!!

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • cid

kan tänka mig att hon fått bebis... såg henne pustandes i sjukhusmatsalen igår...och har svårt att tro hon var där för nöjes skull....

• Majalaja

cid: nä, vad häftigt! Du såg henne mitt i förlossningsarbetet alltså? Det är ju inte alla man kan följa så nära inpå födseln...

• cid

lud: jag bjöd in mig själv på lunch med min mamma (hon jobbar på sjukhuset)

• Daniela18

nu frågar ja gigen, har en liten kattunge som ska bort NU, mamma ska oxå bort, om ingen vill ha de avlivar vi de, detta är jättebråttom. Hör av er ni som e intresserade.
    Mvh

• Emelle
    Daniela18 skrev 2007-06-28 09:45:13 följande:
    nu frågar ja gigen, har en liten kattunge som ska bort NU, mamma ska oxå bort, om ingen vill ha de avlivar vi de, detta är jättebråttom. Hör av er ni som e intresserade.Mvh
    KOlla din GB!!
    ♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Ankan217

Hallå alla!!
    Hoppas att allt är bra med er alla, och att alla tjocka magar har blivit mindre och ni har en liten att gulla med istället.

Jag är väldigt glad idag... för jag har fått jobb!!
    Som båtelektriker på båtföretaget här i stan som gör dyra motorbåtar. (skriver inte vilket för då gör jag säkert reklam)

Ha det så bra!

Kram!

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~