• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • mammafia29

ja då var man här åxå. sitter med världens ångest, min tjeja blir 7 år på lördag! kan inte fatta var tiden tagit vägen... känns lite skummt att hon ska börja skolan på riktigt efter sommaren. känns ju inte som det va så längesen jag stod på trappen med min stora ryggsäck å gick till skolan för första gången...

• Cammmie

Hej hej nya tråden...

Idag har man tagit sitt första dopp....

• väduren82

Hej säger jag med!
    Jag har varit hos sjukgymnsten i dag och gjort en väldigt obehaglig och smärtsam behandling eftersom mitt svansben är intryckt efter en halka i februari :( så akta er för att slå era svanskotor!
    Ha en trevlig helg!

• FrogLeg

Jag har slagit i svanskotan en gång över tio år sen jag minns att jag hade ont i flera flera år efter... Kanske därför jag har problem med mitt bäcken o fogar nu efter (och även under) mina två graviditeter... Kom att tänka på de.

• väduren82

frogleg: oj då ja jag har ju levt med smärta dygnet runt i 3 månader och tänkte att nu får det va nog,har ej kunat sitta ordentligt,inte gå långa promenader,gjort ont när jag lyft tösen,inte kunnat sova och kan detta hjälpa så ska sjukgymnasten få dagens ros i tidningen!
    Hade ju svår foglossning dom 3 sista månaderna....

• Ankan217

Gaah, vart tar tiden vägen? Förra tråden öppnades ju nyss!!

Här är det också sjukt. Sambon har varit förkyld en vecka, sonen började i går kväll. Jag börjar känna mig lite risig också, men man kan ju hoppas att det går över snabbt.

Hej nya tråden föresten!

Ha det bra alla!

• FrogLeg

väduren82
    Vad skönt att du får hjälp... Blir de bra då? Jag känner igen de där att inte kunna sitta ordentligt och gå osv... Men jag får väl skylla mig själv för att de hände hade inget med att göra att de var dåligt sandat iaf

• väduren82

Frogleg: det kan dom ej garantera,blir de inte bättre till söndag får jag gå på en till behandling och upp till mac 4,blir det inte bra då måste en läkare titta på mig igen!

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~