• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • FrogLeg

ludicrous
    Men jag tror de kan hända varsomhelst faktiskt. Barn är rätt snabba i vändningarna. Folk gör ju fel i alla yrkesgrupper eller hur. Kanske inte lätt att ha ögonen på alla barn samtidigt tyvärr. Vilken avdelning går barnet på då?

• sunzhine

Kom in i hopp om o få läsa lite om hur det va på träffen igår eftersom vi fick förhinder o inte kunde komma. Men här hade det inte hänt mycke idag...
    Antar att alla är ute o njuter av solen, har vi oxå gjort idag, först långpromenad o sen sola lite på stranden, men Emma tyckte det va roligare o äta o kasta sand.

Så hur va det igår på träffen???

• ludicrous
    FrogLeg skrev 2007-06-02 21:07:00 följande:
    ludicrous Men jag tror de kan hända varsomhelst faktiskt. Barn är rätt snabba i vändningarna. Folk gör ju fel i alla yrkesgrupper eller hur. Kanske inte lätt att ha ögonen på alla barn samtidigt tyvärr. Vilken avdelning går barnet på då?
    Ingen aning, va min kompis som sa..
  • mammafia29

ja här har vi varit ute hela dagen med barnkalas i trädgården. man blir helt mör i skallen! glömmer ju att man behöver dricka bättre när det e varmt, har brännt mig duktigt åxå. här har vi åxå fått reda på vart vi hamnade på dagis, å det blev vårt första val. jurabacken avd igelkotten ska få ett vildjur till....

• Lena1976

Har oxå fått de dagis vi ville ha....
    Det blir oxå Jurabacken avd Igelkotten 1 oktober

• ShootingStar

nån här som en akta graco bilstol? Ett sånt babyskydd med bas?
    För vi har nämligen lånat ett sånt nu av en kompis och försökte idag installera dne i bilen. Det gick lätt och smidigt, men tycker att bebisen blir i ett så sittande läge... Nån mer som upplevt det så? Tycker det känns lite väl sittande för en nyfödd sen som knappt kan hålla nacken...
    har läst bruksanvisningen på internet men det står inget av nytta där... Den där indikatorn på sidan visar ju blått, med andra ord att den är i rätt läge... men tycker ändå inte det känns rätt för en så liten bebis... Den har ju i princip samma lutning som storasysters (som är 2 år ) bilstol som är en cosmic, å i den sitter hon ju liksom ganska rakt... det ska ju inte en nyfödd göra...

Mamma till Alicia och Lilla Pyret i magen
  • Daniela18

Hejsan!
    Hoppas in mitt i allt här och stör. tänkte bara höra om det finns någon här som är intressead av att skaffa katt, har ett par kattungar (bondkatt) som ska bort i slutet av juni, jättesöta sköldpaddsfärgade. (beiga gråa och Vita)
    Hör av er om ni är int r esserade.
    Mvh Daniela

• Odine

hej hopp, kliver in en stund bara för att säga att bebis fortfarande är kvar i sitt bo

Har bara inte internet hemma just nu, hoppas på att den lilla vill komma snart jobbigt i denna värme just nu!

Nej nu ska jag maka plats åt sambon men ha det så gott alla och förhoppningsvis när man tittar in nästa gång så är man inte gravid längre

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~