• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • ludicrous
    NicosMamma skrev 2007-05-31 18:39:11 följande:
    Hej!Har en litn fråga om barnstolar, finns det inget ställe här i västervik som säljer några vanliga enkla matstolar typ som ikeas vita i plast?
    vi har en från ikea du kan få låna? annars ska jag till ikea på lördag
  • NicosMamma
    ludicrous-
    Tack så mycket!
    Vi ses imorgon.
  • Johanna 79
    tygbarn skrev 2007-06-01 13:23:41 följande:
    Är det någon här som har erfarenheter av förskolan Mörten?
    Jag har jobbat där. Det är 2 år sedan jag slutade. Jobbade där innan jag fick våran Axel. Trivdes jätte bra där. Och nu har jag fått in mina 2 barn där. Hade sökt Arabia... Men där fick de inte plats. Och lika glad för det är jag. För de lokalerna gillar jag inte
  • nelie

Oscar har också fått plats på förskolan Mörten! jag blev glad, hade ju Arabia nämast, men gillar nog läget bättre på Mörten. Nära till skogen och en bättre bakgård. har inte några särskilda erfarenheter av förskolan i övrigt, men jag tycker att det kändes bra. kul att höra att du trivdes bra där, Johanna 79.

När ska era barn börja?

vi ska börja skola in Oscar den 7/8 eftersom jag börjar skolan den 20'e...

• sunzhine

va e det här för väder? Jag har faktiskt sommarlov nu o dessutom tvättstugan i eftermiddag så lite sol hade varit på sin plats med tanke på att torkskåpet e trasigt...
    Hoppas det blir fint väder i helgen i allafall så man kan fira in sommarlovet me lite vin på balkongen kanske!

Hur har ni andra det då? regnat bort än?

• Endag

Ja suck vilket väder det är *ser ut på den askgrå himlen och hör regnet smattra mot fönstren* ...
    det har regnat här hela natten & dagen nu!
    Men läste nyss att det ska bli soligt imorgon så det får vi hoppas på! Cool

Ha en trevlig helg alla!

Äntligen är drömmen sann!
  • Marie med två barn

Klart det blir fint väder imorgon. Då ska ju vi träffas i stadsparken ju!

*Carpe Diem*
  • tygbarn
    Johanna 79 skrev 2007-06-01 13:44:44 följande:
    Jag har jobbat där. Det är 2 år sedan jag slutade. Jobbade där innan jag fick våran Axel. Trivdes jätte bra där. Och nu har jag fått in mina 2 barn där. Hade sökt Arabia... Men där fick de inte plats. Och lika glad för det är jag. För de lokalerna gillar jag inte
    nelie skrev 2007-06-01 14:09:16 följande:
    Oscar har också fått plats på förskolan Mörten! jag blev glad, hade ju Arabia nämast, men gillar nog läget bättre på Mörten. Nära till skogen och en bättre bakgård. har inte några särskilda erfarenheter av förskolan i övrigt, men jag tycker att det kändes bra. kul att höra att du trivdes bra där, Johanna 79. När ska era barn börja?vi ska börja skola in Oscar den 7/8 eftersom jag börjar skolan den 20'e...
    Vi bor ju också närmast arabia, men mörten verkar ju helt klart ligga trevligare till, känns bara som att det blir långt ut åt "fel" håll då både jag och min man jobbar på andra sidan av stan. Men dom sa att det var den platsen eller ingen alls, så det finns ju inte så stora valmöjligheter. Det blir väl kanske lite mer bilkörning till vintern bara.
    Vi ska också börja skola in i början av augusti.
Svar på tråden ~~~Västervik ~~~