Johanna 79 skrev 2007-06-01 13:44:44 följande:
Jag har jobbat där. Det är 2 år sedan jag slutade. Jobbade där innan jag fick våran Axel. Trivdes jätte bra där. Och nu har jag fått in mina 2 barn där. Hade sökt Arabia... Men där fick de inte plats. Och lika glad för det är jag. För de lokalerna gillar jag inte
nelie skrev 2007-06-01 14:09:16 följande:
Oscar har också fått plats på förskolan Mörten! jag blev glad, hade ju Arabia nämast, men gillar nog läget bättre på Mörten. Nära till skogen och en bättre bakgård. har inte några särskilda erfarenheter av förskolan i övrigt, men jag tycker att det kändes bra. kul att höra att du trivdes bra där, Johanna 79. När ska era barn börja?vi ska börja skola in Oscar den 7/8 eftersom jag börjar skolan den 20'e...
Vi bor ju också närmast arabia, men mörten verkar ju helt klart ligga trevligare till, känns bara som att det blir långt ut åt "fel" håll då både jag och min man jobbar på andra sidan av stan. Men dom sa att det var den platsen eller ingen alls, så det finns ju inte så stora valmöjligheter. Det blir väl kanske lite mer bilkörning till vintern bara.
Vi ska också börja skola in i början av augusti.