• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • ShootingStar
    Här kommer en bild på madicken med sina tre små bebisar!
    Skrattande
    Finns fler bilder i galleriet!

Mamma till Alicia och Lilla Pyret i magen
  • ShootingStar

ludicrous: Ja, jag önskar jag kunde få skriva att jag fått bebis oxå... men men... den kommer väl när den kommer! Jag har ju den hos mig senast om några veckor iaf, så är ju inte så länge kvar ändå!

Mamma till Alicia och Lilla Pyret i magen
  • Endag

Åh vilka söta kattbebisar!!
    Mamman är ju oxå söt såklart!

Ingen här i tråden, eller någon som känner någon i V-vik, som ska ha bebis i dec?
    *nyfiken*..

Äntligen är drömmen sann!
  • FrökenFreja

Hej allihop!
    Har inte varit så aktiv i den här tråden, har varit i Grekland i en vecka och haft det skönt i solen..
    Är nu i vecka 15 och min mage har börjat växa.. måste köpa mina första mammabyxor i veckan!!

Ville bara säga hej och så, så att jag får den här tråden bland favoriterna med!

• TvåM

Om 2 dagar blir jag åter Västerviksbo, efter en liten tripp till Kalmar på ca 8 år. Tror jag tar o ansluter mig till er tråd nu Måste nog byta namn också...

• NicosMamma
    Hej!

Har en litn fråga om barnstolar, finns det inget ställe här i västervik som säljer några vanliga enkla matstolar typ som ikeas vita i plast?
  • Cammmie

Är det någon som är bra på kärleksdikter som passar bra till ett bröllop?

Inte för lång o inte för kort, lagom...

Ska på bröllop nästa helg, o tänkte att jag skulle ha en dikt på kortet... Hjälp mig!

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~