• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • Endag
    SysterDyster skrev 2007-05-25 15:13:56 följande:
    Behöver veta NU ju!!! Ska åka snart
    Såg på IcaKvantum igår, men vet inte om det är just sånna du är ute efter Fundersam
    Äntligen är drömmen sann!
  • SysterDyster

Bra, tack "Endag". Ska åka o handla så då kan jag lika gärna åka till Kvantum :)
    Jag menar såna till barn. Vi ska till simhallen imöra och skulle behöva till lilltjejen!

• väduren82

Halloj! här är man barnfri ett helt dygn,är helt ensam hemma,känns konstigt men samtidigt skönt! slipper ju lyfta och bära i allafall!

• Majalaja

Shooting: Axel är också mycket bättre i dag. Har bara tagit tempen i örat och visst hade han lite feber men inte så mycket som i går. Han har dock sovit ett tretimmarspass under eftermiddagen.

Själv har jag däremot fått lite feber i dag...kände mig lite matt och kollade och visst hade jag närmare 38 grader i örat - inte så mycket men ändå. Och så är jag dålig i magen också. Blä

• FrogLeg

Idag har vi varit i Oskarshamn Vi åkte dit mest för Linnéas skull EN av hennes favoritkillar skulle spela där, Mojje. Vi hade inte berättat för Linnéa vad vi skulle göra i Oskarshamn så när kl var 12 och Mojje klev på scenen vart Linnéa jättegenerad... Hon klängde sig fast vid mig och vände bort huvudet, jag vände mig om så hon skulle kolla hon vände bort huvudet jag höll på sådär jättelänge till sist gick hon med på att sitta på pappas axlar och titta ÅT ETT ANNAT HÅLL givetvis tog flera låtar innan hon vågade titta på Mojje till slut log hon tom
    Dom är för roliga barnen Inte lätt med kärleken

Hoppas ni andra oxå har haft de bra i helgen!

• Cammmie

Va det någon mer än jag som va o kollade på Balen idag?
    vad tyckte ni?

Jag tyckte helt klart att dom va jätte fina...
    Lite tråkigt att dom gick så fort... men men...

har tagit en hel del fina bilder på min lillasyster o hennes kompis..

• Cammmie

Jullan: Hihihih den bilden känner man allt igen... haha

• Marie med två barn

Vi var också i Oskarshamn idag. Såg Benjamin kl 16 (Hej Sofia, här kommer jag...). Kul. Det är min dotters idol. Hon sjöng med för full hals, dessutom sjöng hon den hela vägen hem i bilen.

*Carpe Diem*
Svar på tråden ~~~Västervik ~~~