• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • ShootingStar

Kissen hann före mig!!!
    Idag fick Madicken en kattunge, för en dryg timme sen! Så liten å söt! Men hon e så tjock, så snart ploppar de nog fler! Så mysigt!!!
    Nu kan min bebis få vänta iaf några dar innan den kommer så jag kan ta hand om de små liven här hemma!

Mamma till Alicia och Lilla Pyret i magen
  • Endag

Åh vad mysigt med små kattungar
    Det hade vi här hemma hela förra sommaren och det var mysigt värre *längtar tillbaks*
    Hoppas allt har gått bra för kattmamman.

Äntligen är drömmen sann!
  • Cammmie

Jag läste någonstans att det skulle vara Fl träff igen stämmer det?

• Emelle

cammie-
    Kolla träff i västerviks tråden!!
    den vi använde förra ggn vi hade träff

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Cammmie

Emelle: har du länk till den?
    menar du västervikstråden 5?!

• sunzhine

jaha, så var man inte ens ett dygn från sommarlov, vilken fantastisk känsla...
    Tyvär är det opponering i skolan hela dan imorgon men man lär väl överleva den oxå... ska bli skönt o få det avklarat i allafall. Men var e solen då? Skulle ju gått ut o druckit en cider på nån uteservering i solen för o fira på kvällen, men det e visst bara o glömma

Hoppas det blir fint på lördag i allafall på träffen...

• ShootingStar

Nu har det ploppat 2 kattungar till. Så nu har min lilla Madicken 3 fina små bebisar! Så nu ska jag ligga å titta på de små liven hela natten, för sova kan jag inte göra med min dumma hals som gör så ont.. Men nu får jag iaf lite bebismys i väntan på mitt egna pyre!

• ShootingStar

Majalaja: Ska fixa lite bilder och lägga ut under dagen på de små liven! De är ju så söta och härliga! Men det har inte kommit nån mer iaf, så det är nog 3 små bebisar det blir, men det räcker gott och väl, för det är 3 hem vi har åt kissarna, så det blir perfekt sen. men först ska de ju få njuta av en lång härlig sommar med mamma Madicken här hemma hos oss!

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~