• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • FrogLeg

Vi har fått veta var Linnéa hamnar, tyvärr fick vi inte ha henne där vi ville men de blir nog bra ändån hopps jag

• Johanna 79
    ludicrous skrev 2007-06-01 20:33:56 följande:
    var ligger mörten?har alla som sökt till augusti fått veta?Vi har inte fått veta nämligen.l skulle gärna vilja detkanske ska ringa nästa vecka
    Mörten ligger på Långrevsgatan!

Ni andra som också har barn som ska börja på Mörten vilka avd. ska de börja på?

Min stora ska gå på Smultron och den lilla på Hallon!
  • Johanna 79
    ludicrous skrev 2007-06-01 20:33:56 följande:
    var ligger mörten?har alla som sökt till augusti fått veta?Vi har inte fått veta nämligen.l skulle gärna vilja detkanske ska ringa nästa vecka
    Just det mina barn ska också börja i augusti! Blev uppringda av rektorn i tisdags...
  • FrogLeg

Någon mer än Emelle som har erfarenhet av Snövit? Känns lite nervöst att lämna bort lilla Nea ju.

• sunzhine

vi fick reda idag på att Emma INTE hamnar på Ängslyckan som vi ville Känns jättetrist!
    Då e det verkligen absolut sista gången jag går till Ängslyckan för o lämna o hämta barn nu på tisdag! Vi kommer sakna alla härliga pedagoger o de goa barnen. Men men bara inse att man inte får allt man önskar här i livet. Det kommer ju säkert gå jättebra i allafall, men känns trist när man har den kontakten som man får efter 4½ år på ett dagis.

Om man tittar ut på himlen så ser det faktiskt ut som det håller på o klarna upp nu

• Jullan84

Har sökt till Mörten.
    HOPPAS Oscar får vara där!
    Bor ju bara ett par hus ifrån..

Han ska börja i januaria i så fall...

• FrogLeg

Kan de vara så att dom som fått sina förstahandsval inte fått veta om nåt än? Och dom som vart placerade någonannanstans fått veta de? En chansning bara

• sunzhine

kan vara så, eller så jobbar de för fullt me o placera ut, verkar ju som om det e väldigt fullt på många dagis just nu...

• Fialie

Frogleg: Bägge mina barn är på Snövit, en syskonavd som heter Prosit. Det är lite svårt att utala sig om Snövit i allmänhet eftersom det finns så många avdelningar. Det beror ju lite på vart barnen hamnar, så att säga. Har du fått reda på vilken/vilka avd era barn ska placeras?

Vi sökte plats på Gullvivan förra hösten (eftersom vi flyttat) o stått i kö sedan dess. Vi har blivit lovade platser där i augusti men har fortfarande inte fått något besked om avdelningsplaceringar. Borde komma nu snart, snart är ju semestern här...

Lucas -02 och Lova-Li -04 o lilla bebis i magen
  • FrogLeg

Fialie
    Ja Linnéa kommer börja på Prosit faktiskt... Jag är lite nervös så att säga Hoppas ni är nöjda. *nyfiken nu*
    Thea kommer vara hemma ett tag till

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~