• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • Jullan84

Tänk att det händer så mycket i ohamn.

Hur gammal är man när man är 1 meter?

• FrogLeg

jullan
    Linnéa är 2½ år och är 101,5 cm lång. Men hon är extremt lång oxå

• Marie med två barn

Emilia är 4 år i juli. Hon är 101 cm.

*Carpe Diem*
  • FrogLeg

Marie med två barn
    Oj vad de kan skilja mycket

Jullan det går absolut inte att säga hur gammal man är när man är 1 meter. Vissa är 2 år och vissa 5-6 år. Så räkna med att Oscar är de nångång då

• Fialie

Idag har vi varit hos Dr Selbing i Linköping och tittat på lilla bebis. Det var sååå bra! Helt annorlunda mot hur det är på mvc här i stan. Han mätte allt som gick att mäta o kontrolerade precis allt. Fick med oss fyra 3D bilder hem + massor av filmklipp på cd. Både vanliga ul-filmer och 3D.

Och nu kommer det spännande....Det blir en liten TJEJ!!!
    Det konstaterade han med nästan 100%, han brukar ha fel ungefär en gång på tusen, sa han. Så det får man väll tro på då!Glad

Vi var så nöjda med besöket o det var värt varenda krona. Verkligen att rekommendera!

Efter ul åkte vi vidare o beställde en vagn på babyproffsen. Så denna dag har varit så himla kul.

Kommer att lägga in lite bilder på bebis i galleriet så småningom. Orkar inte idag, känner jag. Trött i benen men kommer att somna med ett leende på läpparna!Glad

Lucas -02 och Lova-Li -04 o lilla bebis i magen
  • mammafia29

Å vilken helg... har inte gjort nåt annat en kalasat! lillstumpan blev ju 7 i går så det va folk hemma hela dagen. å idag var det kalas hos sambons bror, å nästa helg här igen... vill inte ha tårta på läääänge.

• Emelle

GRATTIS TILL TJEJEN FIALIE!!
    Nu får du roliga tonår

Själv har jag varit o partajat i Kalmar med syskon o vänner i helgen!
    Kollat Melody Club, Nationalteatern  mfl. Skojigt värre. Men trött är jag idag. Nu ska jag sova!!

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • cid

Här är det fortfarande "sjukt"...Isak har feber och är snorig och slemmig och dan...idag erkände han till och med för första gången att han var trött. Men bara lite ska tilläggas. Sover middag nu, det var också evigheter sedan det hände. Men i övrigt är han lika pigg som vanligt. Förstår inte hur han orkar.

Vilket tråkväder vi har...var försvann solen?
    Jaja, den har ju 2 dagar på sig att komma fram för då har jag SOMMARLOV! Ska bli så himla skönt!

• Ankan217

Min Isak är också sjuk. Började i onsdags. Han sover också nu. Han har feber, ca 38 till 38,5. Men han är igång och leker nästan som vanligt, och äter bra. Det är ju skönt.
    Hoppas det går över snart.

Cid: ska bli skönt med sommarlov antar jag.

Ha det bra alla!

• Fialie

Så där ja!! Nu har jag lagt in två 3d-bilder på bebis i galleriet.

Välkomna in och titta alla nyfikna! Flört

Lucas -02 och Lova-Li -04 o lilla bebis i magen
Svar på tråden ~~~Västervik ~~~