• cid

~~~Västervik ~~~

Ännu en Västervikstråd går mot sitt slut så här kommer en ny!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-29 20:51:43:
    Självklart ser vi till att ses nån gång ibland. För att planera våra träffar använder vi den här tråden;

www.familjeliv.se/Forum-5-93/m19977689.html

• Svar på tråden ~~~Västervik ~~~
  • Emelle

Hittar nya tråden!!

mammaFia23-
    Jag vet! Tiden går sååå fort!
    Hade åtta-års-DISCO (inte kalas) här i helgen. Min lilla lilla flicka. Så stOOOr hon är vet du!!
    Blir det fest i helgen nu då?

♥Emilia ♥ Eddie ♥ Max♥
  • Lena1976

är det på lördag el söndag det är studentbalen??? Någon som vet??

• Cammmie

lördag är det studentbal....

• mammafia29

Emelle-
    ja det blir kalasande hela helgen, och nästa med för den delen. ronja har beställt picknick-party i trädgården! några förslag på hur det går till? tänkte grilla lite korv.

• Majalaja

Men OJ vad många sjuka barn med precis samma symptom som Axel. VAd är det som händer? Fick hämta hem Axel från dagis i dag, då var han det fjärde barnet som blev hemskickat och klockan var bara halv tolv...han hade bara ca 38 graders feber just då men den steg snabbt och har pendlat mellan 39-40 grader under kvällen. Han fryser så att han skakar och orkar inte äta någonting. Lustigt att det händer så många just i dag! Måste vara något virus som knockar dem med raketfart

• sunzhine

Håller med Majalaja, otäckt att så många får samma symptom samtidigt! Hoppas alla små blir bra snart!
    Var är solen idag då? hade tänkt ditta på balkongen i solen på förmiddan o läsa igenom uppsatsen innan den ska in kl 12, men ingen sol här inte så typiskt!

Nä bäst o kolla igenom den nu så man får iväg den o kan börja förbereda opponeringen.

• ShootingStar

Mysko att så många barn blivit hemskickade från dagis igår. Alicia måår bättre idag, ingen feber än iaf, men hon har ju en förmåga att vara feberfri på morgonen och så slår den till fram mot efetrmiddagen. Men hon är piggare idag än igår, så får hoppas att det bara var något kortvarigt. Hon får ju inte va sjuk nu, jag tänkte ju jag skulle föda barn imorgon... *önsketänkande*

Nu ska jag göra klart min tenta så jag får sommarlov!

Mamma till Alicia och Lilla Pyret i magen
  • SysterDyster

Vart köper man armpuffar (till bad) här i V-vik nu???

• SysterDyster

Behöver veta NU ju!!! Ska åka snart

• sunzhine

Kolla leksaksaffärerna... de borde ju ha, annars vet jag inte om typ Inter sport o de har... Men ag skulle satsa på leksaksaffärerna!

Svar på tråden ~~~Västervik ~~~