• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • BeccaGrodan

modesty: hur kommer det sig att det tar längre tid?
    mm har det inplåstrat, byter plåster minst en gång om dagen o luftar lite.. hatar att ha plåster för det blir så svampigt men måste när jag har Alvin att släpa på...

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • Modesty2000

BeccaGrodan: ingen aning om varför det är så men min karl har jobbat som bilmekaniker och fått sår av både det ena och det andra och det var han som påpekade det...och sedan dess upptäckte jag att det var skillnad. Lyckades förresten få en sårskada av en konservburk idag men den är obetydligt större än ett "papercut" så jag ska inte gnälla :D!

• Issa98

Hej tjejer! Har inte skrivit på ett tag men har kikat in lite då och då...

BÖRJAR BLI RIKTIGT LESS PÅ ATT INTE BEBIS KOMMER NU!!!! (och jag har inte ens kommit till BF, snacka om bra tålamod...)
    Kevin tycker att han har världens tråkigaste mamma och jag mitt pucko har inte anmält honom till fritids denna vecka för jag trodde att vi skulle vara lediga ihop så länge som möjligt... tänkte inte på att jag skulle vara så här trött...

Några tips på vad man kan göra för att få igång det hela? Men säg inte att vi ska ha sex bara

• Dulia

Issa, snurra på bröstvårtorna har jag hört kan göra underverk ;-D

• Issa98
    Dulia skrev 2007-08-15 19:18:03 följande:
    Issa, snurra på bröstvårtorna har jag hört kan göra underverk ;-D
    Den va ny... ska testa sen... hehhe
  • MinMindra

Dulia

Visst e de väl du som vart me i junitråden eller blandar ja ihop dig me nån annan?
    Gick bara in i den här tråden för att kolla lite eftersom ja e från Sollentuna o e där minst en gång i månaden, Har missat att du e från Sollentuna.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Rasmus f. 030601, Mindra f. 070602 ♥¸.?°´¯) ♥
  • MinMindra

Har inte fattat att5 du bor i Sollentuna. Vart i Sollentuna? Ja e från Rotebro (Rotsunda gård), mina föräldrar bor där.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Rasmus f. 030601, Mindra f. 070602 ♥¸.?°´¯) ♥
  • HopeFaith

Sorgligt detta med enfamiljssystemet,
    är det ngn mer som tycker det här?
    Denna vecka har ju sollentuna kommun fått beskedet att
    regeringsrätten inte ens tittar på prövninngstillståndet,
    allt läggs ner för nu.
    ngn mer som sitter i samma sits?

• BeccaGrodan

HopeFaith: jag är inte insatt, handlar det där om att man ska kunna ha sitt barn hemma istället för på förskola? du får gärna berätta mera....

Att man kan älska någon så mycket så fort!
Svar på tråden Sollentunamammor!!