Nu är vi hemma igen! Har ni saknat mig och mina 7 miljoner inlägg?
Det var såå skönt att vara på landet! Vi har inte gjort något alls. Bara tittat på film, solat, gått promenader och köpt onödiga saker
Armica har upptäckt sina händer lite smått. Om man lägger nåt i handen på henne tar hon tag om det, tittar på det en stund och sedan glömmer hon att hon håller i det när det försvinner ur synfältet. Kan man säga att hon upptäckt sina händer då?
Dessutom försöker hon vända på sig. Hon kommer så långt att hon ligger på sidan, men sen är det en arm som är i vägen och som förstör allt. Men hon verkar inte lida av det så jag tror att vi väntar med att träna vändningar ett tag till.
Idag fick jag veta att min styvsyster och hennes kille som har en son på 1 år (3:e augusti) ska ha barn igen!! Hon är alltså
(Jag var ju tvungen att skriva den meningen. När ska man annars använda den här -->
??) I maj tittar nån ut! Jag blev så glad att jag fällde en liten glädjetår. Och sååå avundsjuk också! Jag vill ha en till. Nu på en gång! Kan man ta hand om en unge så kan man väl ta hand om två. (Dulia, jag ser att du står och viftar med varningsflagg där borta, men jag har satt på mig mina jag-ser-bara-vad-jag-vill-glasögon
) Fast det begäret lägger sig nog om några dagar. Jag har det bra med en. För tillfället...
Goåglad --> Exakt så där tänkte jag också: Hur ska jag klara mig själv med en bebis när Jörgen åker och jobbar?? Jag såg framför mig hur jag och Armica tog taxi till Infra City där han jobbar och hur vi kom in i kontorslandskapet där han sitter och var fullastade med blöjor, nappar, babystolar, -kläder, -leksaker och Gud vet vad och Armica skriker och jag gråter och snorar och alla hans medarbetare bara stirrar... Som tur är gick allt bra och vi behövde inte åka till Infra City och skämma ut Jörgen. Sen har det bara flutit på. Fast idag kände jag för att gråta när Jörgen kunde sitta och mumsa i sig sin pizza medan jag var tvungen att mata Armica med flaska och bara fick sitta och titta och lukta på min pizza. Och jag var sååå hungrig! 
Nisa --> Grattis! Vad kul!!