• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • Oltine

camilla: hehe... jo det låter väl normalt... min dotter är strax över 70, kanske 71. men hon är snart TVÅ. hon väger iofs runt 10kg nu. hon följer sin mini kurva.. hon föddes 3½ för tiidgt..

nån som vet om dom har öppen mottagning imorgon i rotebro på bvc?

Agnes Cecilia Diamond 051021
  • Camilllla

Oltine: Vi går hos Titti i Rotebro, har för mig hon har öppen mottagning 10-11.30 på onsdagar..
    Jo huvudsaken är ju att de följer sina kurvor, hur stora eller små de än är

• Oltine

Camilla : Jaså, oooh va bra. Tack så vet jag!

Vi har oxå titti faktist

• Camilllla

Oltine: Japp, dubbelkollade i gula kortet nu och det är ons 10-11.30!
    Bor ni också i Rotsunda gård eller har det kanske inte med det att göra vilken sköterska man får..?

• Oltine

Jo bvc tanterna har egna områden som "tar hand om". Vi bor på rotsunda torg.   

• Oltine

som=dom *väääldigt trött*

• Modesty2000

Jag har ett problem...har försökt introducera välling till loppan och det funkar ungefär varannan gång. Jag gör egen välling på Änglamarks havremust...ikväll tänkte jag fara iväg och Mark blir ensam med loppan för mat och läggning. Tänkte blanda iordning välling och be till högre makter att hon tar den...

Hur har ni gjort för att få bebisarna att gilla välling?

• Armino

Ååååå..... Jag är sjuk Gråter Min styvsyster har smittat mig med världens kanonförkylning. Och vi som ska åka till Spanien på söndag. Nån som vet hur man blir av med en förkylning snabbt?

• strojes

camabo: C-vitaminbrus och vitlökskaplsar (vitlöksolja står det på burken)! Det brukar ta udden av symtomen för mig iaf för det mesta.

• noodle

Felix fyller 2 på lördag och har precis gått över till storlek 92, men det kanske var mer bebisstorlekar ni undrade över iof :)

camabo märkligt att man alltid verkar bli sjuk på fel tillfälle :( Har inga bra tips förutom att sova så mycket som möjligt, och om det inte hinner gå över ta med dig nässpray, halstabletter och alvedon. Då brukar den värsta förkylning iaf kännas lite bättre.

Svar på tråden Sollentunamammor!!