Camabo, krama syrran från mig. Från det ena till det andra så har Jessica alltid grönt bajs. I början trodde jag att hon fick för mycket vattning förmjölk, för det läste jag nånstans, men nu har jag gett upp den teorin, för det är alltid grönt!
Lillmondino: jag har upptäckt att sedan jag fick barn blir det nästan alltid för mycket med fler än en gäst samtidigt. Annars känns det som om man missar hela partyt...
Modesty: vi har fixat en massaggrupp åt dig! Fast jag kommer inte idag, för jag är bortlovad till mormor. Ses nästa gång.
I natt har jag sovit ovanligt bra. Till fem i alla fall. Sedan sa sambon att han knappt sovit alls för att Jessica sov så tyst. Så där har vi förklaringen. Vid fem (efter amningen) upptäckte jag att jag måste ligga spikrak och helstilla alldeles nära Jessica för att hon skulle somna om o fortsätta sova, men det orkade jag inte, så jag smet och la mig på kontoret istället. Efter fem minuter vaknade hon, väckte sambon och så fick de en trevlig pappa-dotter-stund ett par timmar innan han gick till jobbet. Ha ha. Fast jag sov inte så bra på kontoret, för jag hörde henne gnälla hela tiden?