Siljelin --> Tack för lån av bur! Du får tillbaks den om en vecka. På massagen gick det väl rätt så bra. Fast Armica uppfattade "ligga stilla" som "sprattla så mycket du kan och titta på allt annat än mamma"... Men hobn blev bara lite gnällig mot slutet så det tar jag som en lyckad massagestund
Vet ni vad som hänt förresten?!
Vår ena katt har kommit tillbaka!! Vi hade ju från början tre katter. Sen var Asrael borta i 3 månader och kom tillbaka i juni. I juli försvann de andra två, Castor och Ebony. Och nu ikväll så satt helt plötsligt Ebony på fönsterblecket. Bara så där. Men skygg som tusan var hon. Så vi ställde ut en skål med mat och när hon satt och åt lyckades jag få tag runt kroppen om henne. Men jag fick en del rivmärken som minne.
Nu har Jörgen åkt iväg med Armica och de två katterna till hans föräldrar i Skärholmen. De ska vara kattvakter nästa vecka. Vi får väl se hur det går. Nån gång i somras tyckte Jörgens pappa att Ebony skulle avlivas eftersom hon ätit en ekorre.

Så vi kanske inte har några katter kvar när vi kommer hem.
*ca 30 min senare*
AAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! Vad arg jag blir!!!!!

Nu ringde precis Jörgens pappa och frågade vad vi höll på med egentligen... Jörgen hade sagt att vi skulle komma vid kl 18 och lämna katterna. Och vi blev sena pga Armica. Det sa jag till honom men han sa att de hade också haft barn och de kunde minsan passa tider. Jag frågade om de hade nån tid de skulle passa ikväll. Och då säger gubbjäveln "Nej. Men vi har våra traditioner." Och jag säger att jag tycker att han gör en höna av en fjäder. Då säger han "Jaha, säg det till min fru." och slänger över luren till henne. Och hon förklarar att de brukar äta middag på kvällen men att de varit tvungna att vänta med det nu när Jörgen skulle komma och lämna katterna. Jag tyckte att de kunde ha ätit medan de väntade men då sa hon att tänk om Jörgen hade kommit mitt i maten. Då hade ju maten kallnat...
HUR FAN ÄR DE FUNTADE?!?! IDIOTER!!!!!!