Becca grodan -Om fler tänkte som du tror jag att det varit lättare att vara hemma med två eller flera barn, men jag märkte bara på ÖF att Sam liksom växt ur den, finns inga barn över ett och ett halvt år och väldigt få hemma föräldrar som har barn hemma som är lite äldre så det är väldigt svårt att låta Sam få träffa andra i hans ålder. Och Sam älskar verkligen att träffa andra barn, och jag vet inte vart jag ska ta honom för att erbjuda honom det, det finns liksom ingenstans, parkerna är tomma, och ÖF har bara bebis träffar.
Och så visst, det är lättare om båda två kan vara hemma ganska mycket, så hade vi det när Samuel var mindre och fram tills nu men min sambo har varit tvungen att byta jobb så han kommer att vara bort mycket mera nu. Men pappaledig kommer jag tvinga honom att vara förr eller senare
.(Fast han vill själv, jag får det att låta som han är nåt monster) Han var föräldra ledig i åtta månader med Sam, och jag tycker att det är så häftigt att se vilken kontakt dom fick under den tiden.