• Dulia

Sollentunamammor!!

Det skulle vara roligt att komma i kontakt med andra mammor som bor i Sollentuna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-08 22:19:00:
    Även gravida är välkomna att delta i tråden

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-07-17 09:30:12:
    Fika- och presentationstråd
    www.familjeliv.se/Forum-11-271/m22862893.html
  • Svar på tråden Sollentunamammor!!
  • gympatjej

Har inte vart inne här på ett bra tag, men förstår att Beccagrodan är gravid!! Grattis!! Spännande. Mår du bra?

• Camilllla

Jag har tänkt gå till Sats nån dag och fråga vad det kostar att träna en gång men har förstått att det ligger mellan 150-200, helt sjukt.. Jag är inte direkt typen som tränar flera gånger i veckan utan skulle känna mig nöjd om jag tog mig dit en gång i veckan

Idag köpte vi ny bilstol, känns lite tråkigt att plocka undan babyskyddet men samtidigt har det ju gjort sitt.. Förhoppningsvis blir det väl en ny bebis för det så småningom Noel gillade utsikten från nya stolen iaf..

Har ni några tips förresten.. Vi har ju tänkt gifta oss, helst innan typ juli nästa år, helst så litet och anonymt som möjligt tror jag... Eller ja familjerna kan ju va med men vi känner inte för kompisar och möhippor och hela baletten.. Vi har varit lite inne på att gifta oss utomlands men det verkar svårt att ordna, man kan ju gifta sig på Arlanda men hur funkar det om planet går typ kl 6 på morgonen?
    Tänkte att ni här kanske har olika erfarenheter av detta och kan tipsa oss lite.. Var och varannan dag säger jag "hur ska vi gifta oss då?", Johan säger "jag vet inte", jag suckar och han säger "har du kommit på nåt då?" och jag säger "nää"... Visst låter det romantiskt?

• noodle

Camilla hur bor ni? Jag var på ett jättefint bröllop som var hemma i parets trädgård. Det går ju att göra jättefint med lite tyger och sånt :) Fast det är väl kanske bara aktuellt om man har en trädgård kanske ;)

• Modesty2000

Camilllla: jag tror att många gifter sig på Arlanda på dagen och sen sover kvar på Arlanda över natten och sen hoppar på planet 6 på morgonen...jag har varit i VIP-avdelningen en gång och det var riktigt läckra lokaler.

• CaS

Åh, har total ide torka vad gäller barnkalas för min son som blir 4 . Ni med större barn, några bra ideer för ett lyckat kalas?

Becca: Vad var det för bvc träff?

• BeccaGrodan

CaS: det kommer en tandhygienist dit o ska prata om barns tänder typ...
    ah föresten, jag hade ju glömt att du är både här i tråden o min bvc grupp, nu är ju inte du med jätte ofta men om du nu läst om min glada nyhet här så vore det jätte snällt om du inte nämner det om du kommer på bvc träffen

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • rooos

Tjoho :) Jag har sovit 9 hela timmar i natt!!! Första gången på typ 7 månader. Jag känner mig såå pigg. Harry har inte sovit hela natten men han sov hos mormor för första gången. Men det hade gått jättebra:) Bara vaknat nån enstaka gång, fått nappen och somnat om så det verkar ju nästan som om han sover bättre där ;) Nu längtar jag så himla mycket efter honom så nu måste jag snart åka och hämta lilla prinsen!

• CaS

Becca: Struntar nog i tanghygienisten. Men stort grattis! Your secret is safe with me!

Svar på tråden Sollentunamammor!!