*Välkommen hit! :-D
Välkommen hit!
Välkommen hit!
Marstös - älskar hjortron, ja det gör jag. Och kaka. Att sammanslå de tu torde därmed bli oemotståndligt...
Men jag antar att mamsens recept är hemligt???
Ville bara säga att det där med spjälsäng... Vi hade en klädd tvättkorg innan Emma blev så stor så hon satte sig upp. Sen fick hon sova i en hemmabyggd låg säng med låg kant. Jag tycker det inte känns bra att ha sitt barn "bakom galler". tyvärr så finns det inga alternativ om man inte bygger själv... Numer har vi satt ett par korta ben på sängen så att den kommer upp lite från golvet.
Har idag fått en kasse mammabyxor från en arbetskamrat. känns skönt, det är inte så kul att bara ha ett par byxor man kan ha...
Vi pratar oftast om "lillebror" men jag tror att jag blir lika förvånad vad det än är när den kommer ut. Det är bra spännande!
nån mer som är jag som jag som inte vill ha begagnad barnvagn?? min kille tycker jag är knäpp, har fått en av hans syser som hon användt till ett barn.. men jag tycker inte det känns bra...
Om det är någon som har tråkigt så måste ni gå in på "gräslig inredning"-tråden i allmänna diskussionsrummet. Så himla kul!
nu börjar jag känna hunger hela tiden
känns som om jag blir hungrig bara efter nån timme, när jag ätit ordenkligt. är säkert helt normalt men börjar ju tänka på hur mycket man ska växa igentligen.
gäller väll att hålla koll på vad man stoppar i sig men det är juuu så svårt att inte äta massa gott!!!!
Jag är i trimester tre nu!!! "Bara" 93 dagar kvar!!!
härligt substace!!
när går man in i tredje? hur många dagar ska man ha kvar då?
längtar sååå jag med!!
Då ska det vara 93 dagar kvar tror jag!
ja det är skitkul!
En sak undrar jag över bara... När ska junimammorna börja räkna ner?
har sett folk räkna ner från i alla fall 130 dagar kvar. Snart är ju alla här under 100!
nu såg jag när jag kollade på min graviduträkning
om 14 dagar går jag in i trimester 3!!*jippi*
ja du ingen aning har inte tänkt så långt men när man ligger under hundra tycker jag man borde kunna börja räkna ner lite....
fast ajg har inegn aning när man brukar??!!
Ja men precis! Vi får vänta lite så är alla under 100 snart!
Såg att du var hungrig hela tiden Vonkis! Jag med kan jag säga. En halvtimma efter en rejäl portion måste jag ha nåt igen! Hur ska det sluta!