• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • N i n n i e

sulfur: Det kan bero på vilken webläsare du har. Jag har vanligen "mozilla firefox" och då funkade det inte, men när jag gick in på länken via "internet explorer" fick jag fram resultat (fick lika stor chans på flicka och pojke!) Hoppas det funkar nu!

• N i n n i e

Substance: Din BM verkar ju lite knäpp i det avseendet!!! 4 kg är snarare LITE än mycket som viktökning!!!! Och det måste vara rent tjänstefel att avråda från frukt -det ÄR ju nyttigt på andra sätt, men kan ju inte bara titta på sockerinnehåll!!! Dumt! Om det inte är så att du har graviditets-diabetes förstås, men det är ju en annan sak. Tycker inte du ska lyssna på henne!

• substance

Nej men hon sa att alla föder så stora barn nuförtiden så att vi gravida ska vara uppmärksamma på allt socker. Men som sagt, det finns ju socker i allt, precis allt. I frukt naturligt och i läsk tillsatt.

jag förstår ju naturligtvis att det är onyttigt att dricka mycket läsk så jag försöker låta bli!

Hon tycker jämt att man ska ta en fullkonsmacka med paprika på. Men hur kul är det jämt?

• Kvirre

Substance: Det var en konstig bm du har. Min bm frågar bara om jag äter mina järn- och vitaminpiller. Käka du din frukt och mjukost, tycker jag.

• substance

Vonkis lite större har din mage blivit. Själv tycker jag att min konstant står stilla...

• substance

Tille och ElinN. jag tar det med en nypa salt faktiskt. Men jag tycker att det är lite konstigt att hon är så orolig.

Jag ska faktiskt ta och göra mig en rejäl fruktsallad senare ikväll!

• triump

äntligen fredag. ikväll skall jag mumsa i mig massor av godsaker och bara ligga i soffan.. men visst har aptiten ökat något enormt. jag har lagt in flera mellanmål under dagen. Förutom bullar och godsaker blir det en och annan talrik med fil

• nessie72

aptiten har ökat.Det går inte lång stund från att man ätit förens man är hungrig igen
    Värst är nog när man vaknar hungrig..........Suck

• triump

japp det är nog pg av hungern som man är vaken och dessutom så morgon pigg, numera

• Thegirl82

Det är lite häftigt det där med alla skrönor om det blir en tjej eller kille. För mig passade allt in på att jag skulle ha en kille men chi fick jag det är en liten tjej där inne... Lite mysigt att veta lite mer om vem som är där inne. Tråkigt bara att tiden går såååå långsamt. Vill ju ha sommar nu och min bebis.

Hungern är ju alltid jobbig specielt om man vaknar vrål hungrig och samtidigt JÄTTE trött. Jag har också det problemet att jag är jätte petig mede vad det ska vara jag äter. Så har vi inte det jag vill ha så får sambon springa till affären...

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D