• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • triump

lilaki det låter kul. själv har jag inte tänkt jobba men en och annan hobby vill jag hålla på med, så nån kurs kan det bli. . . längtar efter att fylla i höstens kursansökningar

• lyn

lillinda: jag jobbar nu men bara 50% det känns jätte tråkigt att stanna hemma. Jag jobbar som lokalvård.

• triump

Glömde ju skriva godmorgon tjejjer. solsken. och gårdagens tur till ikea värmer än.

lyn hoppas att det blir bättre med att gå hemma och vara sjukskriven snart blir det soligare dagar. och du kommer nog att få tiden att gå.

emmamaria ingen roligt med sura chefer.

och Limpis kul att du har bra sådanna dvs chef.. de kommer nog i alla olika skepnader.

• meh

Godmorgon alla

Här var det lovat soligt väder idag, men just nu är det bara mulet och grått . Hoppas att det blir bättre under dagen.

• Bonanza

Usch, jag har dåligt samvete för att jag inte tog mig till föreläsningen idag. Jag har jätteont i halsen och feber igårkväll i alla fall. Men ändå, det känns dumt att missa en föreläsning. Fast å andra sidan så är det ju många som missar föreläsningar pga bakfylla etc. Och det är ju för min egen skull som jag går på föreläsningarna... Men ändå!

Ska tänka på att bebisen mår bra av att mamma vilar...

• meh

Bonanza - dåligt samvete är det sista du ska ha. Du måste sköt om dig själv, så att bebisen mår bra

• mon

Hejsan! HAr nu insett att magen är ganska liten ändå, först var vi på dop i huddinge i helgen och där var en tjej som också skulle ha i juni och nog var hon mycket större än mig, sen så provade jag ett par mammabyxor på pop igår och det såg bra fånigt ut med byxor över magen utan att ha något att fylla ut med. Sen så satte jag på mig en av tröjorna jag fick i födelsedagspressent i morse och nog ser magen bra liten ut!

• Glad i hågen