• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Hipphurra! Jag är ledig i dag!!!
    Har redan varit och avverkat mina 40 längder - simmat alltså...
    Vädret är kanon - ska försöka ta en liten promenad med små nätta steg...
    Ska kolla efter present till sambon oxå!

Jag har hungerdagar jag..vissa dagar är aptiten som vanligt, men så kommer det en och annan dag då man inte blir nöjd alls... Men det är npg "Druttens" tillväxtperioder som styr känns det som för det dra och har sig dessa dagar...

Substance - vilken knasig BM... Tar hon inte socker varje gång? Då kan hon ju se om du är en syndens snaskare??? Och eftersom du inte ökat nått alls knappt så verkar det ju helt befängt...

Jag menar jag har gått upp 10 kg sen inskrivningen och min BM tycker det inte är nått alls... (15 sen plusset)... Och då äter jag bra , mycket frukt, grönsaker, fibrer och jag simmar ca 4 ggr per vecka... (och godis i bland oxå såklart)

Fortsätt med att dricka LÄSK och ät en massa glassbåtar;)!!!!!

• Marstös

substance: Grattis till att bara ha en trim kvar. Själv har jag ca två v innan jag är där.

vonkis: Glassbåtar är mmmm. Åt massor i somras när vi renoverade hemma. Klev ner från väggen minst en gång om da'n o tog en glasbåt på verandan. Det är nog dags att återinföra den traditionen (men inte på verandan, brrrr).

ickelpicka: Självklart ska du få receptet på hjortronkakan. Jag sitter på jobbet nu så jag har det inte här, men jag återkommer i ärendet nästa vecka. Påminn mig om min ständigt återkommande grav.demens lägger hinder i vägen.

Missiopa: härligt att vara ledig. Själv har jag mån-fre jobb så jag ser fram emot en skön helg.

PÅ söndag ska jag spela tennis för sista gången. Min syster är orolig för att jag ska få racketen i magen. "Funderar på hur det skulle gå till" Dessutom är det två kalas, en familjesammankomst och ett stort partaj. Fick tag på jättefina kläder på MQ o Lindex. Känns riktigt kul att visa magen.

Kramar på er alla

• Limpis

Missisola, jag får lite dåligt samvete när jag läser om dina aktiviteter Själv försökte jag hålla igång som vanligt med styrka, aerobics och spinning till för ett par månader sedan, men nu har det blivit ganska lite (=ingen) motion ett tag (=fleera veckor). Åh vad jag längtar efter träning! Min bm väger mig inte heller utan frågar bara om jag går upp, vilket gör att jag kan leva i förnekelse...

Börjar så smått fundera på att göra ett privat UL, mest för att vi glömde lämna in bandet för videoinspelning förra gången. Könet kunde vi ju se redan i v.19, så det är inte därför. Hur ska ni andra göra?

Är så jäkla sugen på marängswiss hela tiden - kan man äta det till lunch??! Bananer, grädde, glass, maränger, chokladsås... Vilken perfekt kombination som 80-talet lämnat till oss

• vonkis

Limpia
    tycker verkligen det låter som en helt suverän lunch!!
    själv tänkte jag pressa i mog en glassbåt så här direkt efter frukosten*s*

vi har bokat ett privat ul.
    ska dit i v.32 så vi får se vår lilla bebbe igen och kola så tillväxten går som den ska och om dom ser sk avi kika på om det verkigen är en liten pojk där inne det viktiga är att få se så allt är bra med det lilla livet!

• Kvirre

Marängswiss till lunch... mmm... Själv kommer jag nog i alla fall äta lite glass efter lunch.

• Missisola

Jag ska oxå äta glass nån gång under denna dag...:)
    Har en glassoman till sambo så han bangar nog inte;)

• ucka

Glass... hmmm... I skolan serveras i dag "Biff Sourceam, potatis, sås och sallad" Ja det kan ju vara gott det också.

• pthegirl

Marängswiss..MMMMmmmmm
    Själv har jag lovat mig en choklad dougnut från McD i eftermiddag, tills dess blir det några kakor (vi fick precis in nya till receptionen, gissa vem som åt upp de gamla)

Jag har såååå lungt på jobbet (sportlovsvecka). Kände att jag behövde lite mer utmaning på jobbet & jag har numer musen på vänster sida (jag är högerhänt) det är lite knivigare faktiskt....

Nej, nu ska jag packa upp kakorna :)

• Mowglie

Godmorgon tjejer! nu har jag vaknat!!!! Idag kunde inte tuppen väcka mig
    Hoppas att alla får en trevlig helg!
    Kram

• nessie72

Marängswiss SUCK vill oxå ha.............Det vore en perfekt lunch

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D