• lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Välkommen hit!

• Svar på tråden *Välkommen hit! :-D
  • Missisola

Nae - vi tillhör SöS, men kan mycket väl hamna på Huddinge om många lyckas pricka in samma dag...*hehe*...
    Har du varit skruttig i helgen eftersom du legat inne?

• nessie72

Japp....är fortfarande skruttig skall tebaka i morgon på mer provtagning
    Om du vill finns hela historien i min dagbok....den är lång....men du gör som du vill
    Om proverna inte visar bra i morgon finns risken att jag får ligga resten av tiden på huddinge

• Missisola

Aj då Nessie...läste..låter ju mindre skoj! Hoppas det inte är någon fara - är det havandeskapsförgiftning typ? tänkte med synen och så och ligga hela tiden? Och du som vill äta glass i stora lass!
    Håller alla tummar(har tyvärr bara två) att proverna ä rpositiva!!!

• meh

hallåj tjejer, här har ni en som är super trött. Har idag varit till Sundsvall, 18 mil enkel resa, gått på Ikea samt letat mig fördärvad efter ett par mammabyxor utan något resultat . Usch blir så less på att inte hitta några byxor som passar, finns hur mycket som helst, men inga storlekar eller modeller som jag kan ha. Så egentligen har man suttit och kört bil i totalt 36 mil i onödan.

Men nu ska jag ta och trösta mig med en glass ur frysen och förhoppningsvis bli på lite bättre humör

Missisola - här är en till som redan vankar hemma och kommer så göra resten av tiden

• meh

Som vanligt vid den här tiden varje vecka, så har jag nu uppdaterat med ytterligare en magbild

• Missisola

*skuttade in och kollade Mehmage*

Du kör på jeansen du...innehållet växer;)
    Tycker du det är skönt m jeans? Har velat
    fram och tillbaka , men ännu inte köpt några så jag tror jag skippar det!

• mon

nessie: Hoppas att du blir battre och slipper ligga inne, fick ligga inne i slutet da jag vantade Tyra, var sa jobbigt. Vi ar sjuka ocksa, Tyra har halsfluss och jag UVI inte sa skoj.

• nessie72

Tack mon....hoppas oxå på att slippa ligga inne sista tiden....men vi får svaren i morgon.......

• nessie72

meh....vad är det för typ av byxor du letar efter???????
    Det finns en affär på sveavägen som heter IANA som har ganska fina byxor och det kostar inte en förmögenhet heller.......
    Har köpt mina byxor där och är väldigt nöjd

• vonkis

även fast tvättstugan krånglar och jag säkert måste sitta och vaka över våt tvätt till tio så ska jag nog lägga mig ett tag och låta gubben fixa resten
    måste krypa ner i sängen för jag orkar knapt sitta upp i stolen framför datorn nu*s*
    god natt på er och söv så gött!!!

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D